//
کدخبر: ۴۱۴۰۸۷ //

نگاهی به استایل و پوشش متفاوت تمام خواهران کارداشیان و جنر

کارداشیان‌ها و جنرها به دلایل مختلفی به شهرت رسیدند؛ از پدر فقید خواهران کارداشیان که وکیلی معروف بود تا نمایش Keeping Up with the Kardashians و راه‌اندازی برندهای مد و زیبایی مانند SKIMS، KKW Beauty، Kylie Cosmetics و Kendall + Kylie که آن‌ها را به چند میلیونر و افراد تأثیرگذار در حوزه‌های مختلف تبدیل کرد. با این‌حال خواهران کارداشیان و جنر بیشتر برای استایل‌های پر زرق و برق و پرطرفدارشان چه در مراسم‌های رسمی مانند فرش قرمزها و چه در مراسم‌های غیررسمی شناخته شده‌اند.

نگاهی به استایل و پوشش متفاوت تمام خواهران کارداشیان و جنر
به گزارش فرتاک نیوز،

از کلویی و کیم و کورتنی گرفته تا کایلی و کندال، هر خواهری استایل و مد منحصر‌ به‌ فرد خود را دارد که نشان‌دهنده شخصیت و سبک زندگی او است. بیایید نگاهی به پوشش تمام خواهران کارداشیان و جنر؛ از کلویی و کیم و کورتنی تا کایلی و کندال داشته باشیم.

کلویی کارداشیان

کلویی کارداشیان (Khloe Kardashian) کوچک‌ترین خواهر کارداشیان‌ها است. نقطه‌ی عطف زندگی کلویی این است که او ترسی از برجسته شدن با استایل جسورانه و بی‌پروای خود ندارد. او دوست دارد به سراغ رنگ‌ها، طرح‌ها و بافت‌های مختلف و جدید برود و اغلب نیز لباس‌های زنانه را با لباس‌های غیرعادی و مدرن برای دستیابی به یک ظاهری متعادل ترکیب می‌کند. او به‌ خوبی می‌داند که چگونه اندام خود را با لباس‌های چسبان، سرهمی و شلوار جین برجسته‌تر کند.

کارداشیان‌ها و جنرها

یکی از خیره‌کننده‌ترین لباس‌های کلویی، لباسی بود که در مراسم مت گالا در سال ۲۰۲۲ پوشید. او پیراهنی بلند با مهره‌های طلایی پوشیده بود که با یک شال مشکی از جنس ساتن همراه شده و این شال به‌طور اغراق‌آمیزی از شانه‌های او آویزان بود. او همراه با این لباس دستکش‌های ساتن مشکی از برند Moschino را نیز ترکیب کرده بود. تم مراسم مت گالا آن سال لباس‌های پر زرق و برق بود و کلویی در آن مراسم با لباس‌ درام و درخشان طلایی خود چشم‌ها را خیره کرد.

لباس دیگری که شخصیت سرزنده و شوخ او را نشان می‌داد، لباس صورتی نئونی لاتکس بود که در جشن تولد ۳۷ سالگی اسکات دیسیک (Scott Disick) در سال ۲۰۲۰ پوشید. این لباس از برند House of CB و یک پیراهن نیم تنه، بدون بند و چاک‌دار تا بالای ران بود. کلویی آن را با کفش‌های پاشنه‌دار سفید، یک کیف کوچک صورتی و عینک آفتابی صورتی، برای نشان دادن حال‌ و هوای جذاب و سرحال خود ست کرد.

کارداشیان‌ها و جنرها

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان بدون شک تاثیرگذارترین خواهر این خانواده در دنیای مد است. او از یک ستاره رئالیتی شو (reality star) به یک نماد مد تبدیل شده است و مارک‌های خود مانند SKIMS و KKW Beauty را راه‌اندازی کرده است. کیم بیشتر به خاطر سبک مینیمالیست و در عین حال پیچیده‌اش شناخته می‌شود. اغلب لباس‌های او تک رنگ و ترکیبی از رنگ‌های خنثی و سایه‌های شیک هستند. او دوست دارد با ظاهری جسورانه و آوانگارد بیانیه بدهد و هنجارهای زیبایی و مد را به چالش بکشد.

کارداشیان‌ها و جنرها

یکی از نمادین‌ترین لباس‌های کیم، لباس سراسر مشکی سفارشی Balenciaga بود که تمام صورت و بدن او را در مراسم مت گالا ۲۰۲۱ پوشانده بود.این لباس ساختارشکن کیم واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی برانگیخت. برخی او را به خاطر خلاقیت و شجاعتش تحسین کردند، در حالی که برخی دیگر او را به خاطر افراطی و غیرقابل تشخیص بودن لباسش مورد انتقاد قرار دادند. کیم بعداها در این باره توضیح داد که می‌خواهد یک «فرهنگ اقلیت جدید» ایجاد کند که در آن فردیت مورد تجلیل قرار گیرد.

کارداشیان‌ها و جنرها

لباس دیگری که ظرافت کیم را به نمایش گذاشت، لباس وینتیج مخملی ژان پل گوتیه (Jean Paul Gaultier) بود که در مهمانی ونیتی فر پس از مراسم اسکار ۲۰۲۰ پوشید. این لباس برگرفته از یک طرح قدیمی بود که دارای نیم تنه کرستی و یقه نامتقارن با شکاف بلند بود و گلدوزی‌هایی به شکل مار داشت. او در این لباس کلاسیک و در عین حال پر زرق و برق که منحنی‌های اندام او را برجسته‌تر ساخته بودند، خیره‌کننده شده بود.

کورتنی کارداشیان

کورتنی کارداشیان (Kourtney Kardashian) اگرچه مسن‌ترین خواهر کارداشیان است، اما در استایل خود همیشه جوان‌ترین و ماجراجویانه‌ترین پوشش‌ها را دارد. او عاشق ترکیب لباس‌های گران و ارزان ‌قیمت، استایل‌های قدیمی و مدرن و تیپی کژوال و رسمی برای ایجاد یک ظاهری همه کاره و البته متنوع است. همچنین او دوست دارد ترندهای مختلفی مانند استایل بوهو، رترو و راک را تجربه کند.

کارداشیان‌ها و جنرها

یکی از به یاد ماندنی‌ترین لباس‌های او، لباس مینی چرمی مشکی بود که در نوامبر 2021 پوشید. لباس او از کالکشن پاییز ۲۰۰۳ الساندر مک کوئین (Alexander McQueen’s Fall 2003) انتخاب شده بود. یقه این لباس باز بوده و روی شانه‌های کورتنی قرار گرفته بود. آستین‌های بلند و بندی که در قسمت جلوی لباس دیده می‌شد، به‌دقت طراحی شده بود. کورتنی این لباس را با صندل‌های بنددار مشکی و کیف کوچک مشکی برای ایجاد یک استایل گوتیک و در عین‌حال رمانتیک ست کرده بود.

سبک کورتنی در طول سال‌ها تکامل یافته و هیجان‌انگیزتر شده است. او با دنی میشل طراح مد کار می‌کند و از طریق او می‌تواند همه برندهایی را که دوست دارد وارد زندگی‌اش کند تا از طریق آن‌ها بتواند خود را در دنیای مد و فشن بیان کند. او همچنین از اینستاگرام هم الهام می‌گیرد، جایی‌که اکانت‌ها و تگ‌های مختلفی را دنبال می‌کند تا ببیند در دنیای مد چه اتفاقاتی می‌افتد.

کایلی جنر

کایلی جنر (Kylie Jenner) کوچک‌ترین خواهر در میان خواهران است، اما به‌لطف امپراتوری لوازم آرایشی‌اش، اکنون ثروتمندترین و موفق‌ترین فرد این خانواده است. او بیشتر به‌ خاطر استایل پر زرق و برق و جذابش شناخته می‌شود و اغلب لباس‌های شب جذب و بدن‌نما، تاپ‌های نیم‌تنه، کرست و لاتکس می‌پوشد. علاوه بر این، او مرتباً در حال تغییر رنگ موهای خود از بلوند به صورتی و از آبی به مشکی است.

کارداشیان‌ها و جنرها

یکی از خیره‌کننده‌ترین لباس‌هایی که کایلی در این سال‌ها پوشیده است، لباس عروس سفیدی بود که در مراسم مت گالا ۲۰۲۱ به تن داشت. این لباس با دامن پف‌دار و تزئینات کریستالی همراه بود. کایلی آن را با یک کلاه بسیبال رو به عقب و یک توری برای نشان دادن تیپ مدرن و عجیب خود همراه کرده بود.

کارداشیان‌ها و جنرها

کایلی در دنیای مد نفوذ زیادی دارد و اغلب لباس‌هایی که می‌پوشد به‌سرعت به فروش می‌رسند. او یک فشن‌آیکون است که از امتحان کردن لباس‌های جدید و لذت بردن از آن‌ها نمی‌ترسد. یکی از این لباس‌ها، لباس پولک سرمه‌ای رنگ و سفارشی او از برند رالف و روسو بود که در مهمانی ونیتی فر ۲۰۲۰ به تن داشت.

کندال جنر

کندال جنر تنها خواهری است که به‌ عنوان یک مدل حرفه‌ای فعالیت می‌کند و روی استیج بزرگترین برندهای مد مانند Chanel، Versace و Balmain قدم می‌زند. او به خاطر استایل شیک و بی‌دردسرش معروف است. کندال اغلب اوقات لباس‌های ساده و ظریفی می‌پوشد تا اندام باریک او را برجسته سازد. او عاشق اکسسوری‌های مختلف به‌ویژه کلاه و عینک آفتابی است. یکی از چشم‌گیرترین استایل‌های او در مراسم مت گالا ۲۰۲۱ بود. او یک تاپ توری مشکی با روکش سنگ‌دوزی شده را با یک دامن ساتن مشکی پف‌دار ست کرده بود. لباس او در این مراسم بسیار دراماتیک و کاملاً با استایل خواهرانش در تضاد بود.

کارداشیان‌ها و جنرها

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۰۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان