//
کدخبر: ۴۱۳۱۴۹ //

آموزش ۱۵ ترفند آرایشی برای کاهش علائم خستگی صورت

چند ترفند آرایشی جذاب برای کاهش خستگی صورت! ترفندهای آرایشی روشی هستند که به شما کمک می کنند نقص صورت را بپوشانید.

آموزش 15 ترفند آرایشی برای کاهش علائم خستگی صورت
به گزارش فرتاک نیوز،

مطمئناً برای استفاده از این ترفندهای آرایشی نیازی به نقصی در صورت نیست, بسیاری از افراد برای شاداب نشان دادن چهره خود از ترفندهای آرایشی نیز استفاده می کنند. این روشها وقتی صورت شما خسته و پوست شما مات می شود از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند.

15 ترفند آرایشی جذاب برای کاهش خستگی صورت 1

صورت خود را با آب سرد بشویید

اگر خسته هستید و وقت آرایش و استراحت ندارید. از دوش آب گرم خودداری کنید زیرا این کار صورت شما را ملتهب می کند. این باعث جمع شدن خون در چشم شما و قرمز شدن پوست می شود.

یک ترفند آرایشی خوب برای این مرحله این است که مقداری شامپوی کودک را در یک کاسه آب سرد بریزید و از آن برای تمیز کردن صورت خود استفاده کنید. این باعث آرامش پوست و پاک شدن آن از هرگونه آلودگی می شود.

آرایش ملایم چشم

همچنین ممکن است به اشتباه تصور کنید که وقتی خسته هستید می توانید با قرار دادن مژه مصنوعی پرپشت چشم خود را زیبا کنید ، اما توجه به این نکته مهم است که وقتی خسته هستید ، چشمان شما عموماً فرو رفته و این باعث مژه های بلند می شود. آن را عمیق تر نشان دهید استفاده از فرمژه و ریمل مناسب می تواند چشم ها را حالت دهنده کند.

استفاده از آرایش مات و روشن

یکی از مهمترین ترفند آرایشی برای کاهش خسنگی صورت ، توجه به این مهم است که آرایش خود را از نوع دودی انتخاب نکنید. البته آرایش های مات گزینه خوبی برای صورت های خسته هستند اما در این مورد می بایست جوانب احتیاط را رعایت کرد و از آرایش های بسیار تیره پرهیز نمود. برای تم آرایش در این حالت، می توانید از رنگ های طلایی و قهوه ای استفاده نمایید. برای تکمیل آرایش کشیدن خط چشم میتواند گزینه مناسبی باشد.

استفاده از کرم ضدآفتاب و عینک آفتابی

برای پیشگیری از بروز خستگی در چهره قبل از خروج از خانه از کرم ضدآفتاب و عینک آفتابی بزرگ که دور چشمانتان را بپوشاند، استفاده نمایید.

استفاده از عسل

عسل یکی از چند ترفند آرایشی جذاب برای کاهش خستگی صورت ویتامین B و ویتامین c موجود در عسل پوست را تغذیه می کند. شستن صورت با چند قطره عسل و بعد، استفاده از آب سرد می تواند خستگی پوست را کاهش دهد و یک ظاهر زیبا به شما تحویل دهد. معمولاً توصیه می شود که 5 دقیقه بعد از استفاده از عسل صورت تان را با آب سرد بشویید.

عسل

دم اسبی کردن موهای تان را فراموش کنید

خیلی‌ها فکر می‌کنند بهترین آرایش مو برای زمانی که خسته‌اید و وقت کم دارید، دم‌اسبی کردن است اما این کاملا اشتباه است. دم‌اسبی کردن مو وقتی زیبای‌تان می‌کند که پوست‌تان خسته نیست و چشم‌هایی تازه و صورتی شاداب دارید. وقت‌تان کم است! می‌دانیم. کمی اسپری مو به موهای‌تان بزنید و در پنج دقیقه با سشوار به آن حالت دهید، این‌ طوری خستگی‌ صورت اصلا به چشم نمی‌آید. بافت هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد، موهای‌تان را به یک طرف بریزید و ببافید؛ خیلی هم شیک و مجلسی.

خط چشم قدیمی (یا جدید!) را بازیابی کنید

یک فندک بردارید و نوک مدادتان را چند ثانیه روی شعله آن بگیرید. بعد کمی به آن فوت کنید و قبل از این که از آن استفاده کنید چند ثانیه صبر کنید چون خیلی داغ است. باید نرم‌تر و یکنواخت‌تر از قبل شده باشد.

حرکت کنید

حرکت قرص جادویی شماست که جوانی را طولانی می کند. بعد از هر تمرین، در نتیجه عرق کردن، پوست شما درخشان تر و شاداب تر به نظر می رسد! ثابت شده است که تمرینات شدید به جوانسازی سلولی، متابولیسم، جوانسازی پوست و ​​کاهش آثار پیری سرعت می بخشد.

ماساژ

چه نگران سفت کردن خط فک، بلند کردن و تراشیدن استخوان گونه یا جلوگیری از پیری هستید، ماساژ صورت باید در روال معمول شما گنجانده شود. ماساژ جریان خون ایجاد می کند و اکسیژن بیشتری را به بافت می رساند. خط فک واقعا یک مشکل است. از دست دادن تجمعی خاصیت ارتجاعی و سریع‌تر پیری نمی‌شود. برای ایجاد تغییر در این ناحیه، ماساژ روزانه را توصیه می‌کنم. روی عضلات گونه تمرکز کنید که می‌تواند به بلند کردن خط فک کمک کند.

هنگام استفاده از رژگونه به محل قرارگیری آن دقت کنید

جایی که رژگونه خود را قرار می دهید بر اساس شکل صورت شما متفاوت است، اما قرار دادن رنگدانه بر روی سیب های گونه و ترکیب کردن آن به سمت بیرون، بر خلاف رو به بالا، می تواند باعث کاهش آثار پیری و پوست جوان تر شود. هدف این است که رنگ و شکل آن را بکشید. گونه‌های شما کمی بیرون می‌آیند، که باعث می‌شود صورت در مناطقی که معمولاً با افزایش سن روبه رو است و پرتر به نظر برسد.

 ریمل خود را لایه لایه کنید

ترفند بعدی از 5 ترفند آرایشی برای کم سن تر به نظر رسیدن این است که ابتدا از یک ریمل حجم‌دهنده استفاده کنید تا حجم بالایی بر روی مژه‌های بالا و پایین ایجاد کنید. سپس یک ریمل بلند کننده را فقط به گوشه های بیرونی بزنید تا یک حلقه لاستیک ایجاد کنید که چشم را به صورت مورب بلند می کند.

 از شیر کم چرب استفاده کنید

یکی دیگر از ترفندهای آرایشی برای از بین بردن پف و تورم در اطراف چشم استفاده از شیر کم چرب است. برای این کار لازم است مقداری شیر کم چرب با پنبه به پوست اطراف چشم زده و اجازه دهید چند ثانیه بماند. با این کار نیاز به کانسیلر برطرف می شود و به سرعت پف دور چشم شما کاهش می یابد.

موهای خود را باز بگذارید و آنها را حالت دهید

از طرف دیگر ، به عنوان یک ترفند آرایشی دیگر در هنگام خستگی صورت بهتر است موهای خود را در دم اسبی نبندید و بگذارید باز بماند.موی دم اسبی باعث کشیده شدن پوست شما می شود که به نوبه خود نشان دهنده خستگی و چین و چروک احتمالی آن است. لازم به ذکر است که موی دم اسبی برای مواردی که پوست شاداب و درخشان است گزینه مناسبی است.

کاهش زمان آرایش با استفاده از مسواک و خمیردندان

همه ما هر روز یک تا سه بار مسواک می‌زنیم و این مسواک زدن هر چند وقت زیادی را از ما نمی‌گیرد اما بلند کردن یک تن خسته و خوابالوده برای مسواک زدن کار بی‌نهایت مشکلی است. بنابراین می‌توان برنامه مسواک زدن را طوری تغییر داد که وقت کمتری بگیرد و در زمان صرفه جویی شود. شما کافی است مسواک و خمیردندانتان را داخل قفسه حمام قرار دهید و هر شب موقع حمام کردن (مثلا زمانی که منتظر هستید ماسک مو روی موهایتان اثر کند) مسواک بزنید. به این ترتیب می‌توانید در حمام هم دندانهایتان را آبکشی کنید و مجبور نباشید وقت زیادی را برای تمیز کردن خمیردندان از روشور صرف کنید و یا نگران پاشیدن کف روی آینه حمام باشید. همین ترفند ساده می‌تواند هر روز چند دقیقه وقت اضافی در اختیار شما قرار دهد و مسواک زدن را به یک کار مفرح و سرگرم کننده تبدیل کند.

کاهش زمان آرایش

زرد ملایم

یکی از آرایشگران سلبریتی ها به نام «آلخاندرو فالکون» از مرکز Osmosis Mineral Colour Cosmetics پیشنهاد می کند، از کانسیلرهایی با توناژ زرد ملایم استفاده کنید.با این رنگ خواهید توانست به زیر چشمان خود رنگ طبیعی تری بخشیده و قرمزی ها یا بی رنگی های احتمالی این ناحیه را پوشش دهید. با این توناژ رنگی خواهید توانست، چشم ها براق تر به نظر رسانده و گویی که به اندازه کافی استراحت کرده اید به نظر خواهید آمد.

قبل از آرایش صورت آرایش چشم انجام دهید

این ترفند آرایشی کارآمد رو با خیال راحت و بدون آشفتگی انجام بدید. هیچگونه نگرانی در مورد ریزش سایه پودری روی گونه ها یا لکه های زیر چشم وجود ندارد .که کرم یا کانسیلر را کثیف کرده و نیاز به بازسازی داشته باشد. آماده کردن پلک ها با پرایمر یا سایه کرم ابتداء آرایش چشم را تازه نگه می دارد و یک آرایش صاف یکدست را تضمین می کند.

وقت تمیز کاری است

برای اینکه آرایشتان حرفه‌ای به نظر برسد، آن را مرتب کنید. برای این کار به یک براش نوک تیز و مورب نیاز دارید. با نوک براش مقداری کانسیلر بردارید. گوشه داخلی چشم تا وسط خط پلک را با کانسیلر بپوشانید. مقداری پنکیک هم روی کانسلیر بزنید. شما با این ترفند، خط پلک مصنوعی ایجاد کردید و چشم‌ها را درشت‌تر جلوه می‌دهید. این مرحله در آرایش چشم های پف دار تاثیر بسزایی دارد.

کلام آخر

قطعا نازک شدن پوست، افتادگی پوست، چین و چروک که از نشانه های پیری هستند یکی از معضلات بزرگ کسانی است که به خود اهمیت می دهند. هیچ کس دوس ندارد که بقیه بگویند پیر شده و زیباییش کاهش پیدا کنه برای جلوگیری از پیر شدن و جوانسازی پوست ترفند هایی در آرایش وجود دارند که باعث کاهش آثار پیری می شوند.

ابتدا مهم است از پوست خود مراقبت کنیم و محصولاتی مناسب انتخاب کنیم سپس برنامه مراقبت از پوست خود را اجرا کنیم. سپس از رنگ های شاد استفاده کنیم و سعی کنیم جوری آرایش کنیم که به چهره و پوست ما به پوست جوان ها بیشتر شباهت داشته باشد. این کار ها باعث جوانسازی پوست میشوند  13 ترفند آرایشی برای اینکه کم سن تر به نظر برسید در بالا آمده است که کمک زیادی در جوتنسازیپوست شما می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۱۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان