//
کدخبر: ۴۱۰۵۴۲ //

روشن کردن واژن با ۱۰ ترفند طبیعی و خانگی

مطمئنا زیبایی و جوان سازی واژن از اولویت های اول شما نیست و معمولا خیلی ها به زیبایی این قسمت اهمیت نمی دهند ! در حالیکه پوست ناحیه ی تناسلی حساس ، مستعد آلرژی و لکه های پوستی است .

روشن کردن واژن با 10 ترفند طبیعی و خانگی
به گزارش فرتاک نیوز،

اکثر افراد در یک برهه از زندگی خود تیرگی ناحیه ی تناسلی را تجربه کرده اند و شاید برای رفع آن از کرم های روشن کننده استفاده کرده اند که گاها نتیجه ی معکوس دریافت کرده اند و در دراز مدت پوست آنها تیره تر از قبل شده است و یا اینکه با واکنش آلرژیک روبرو شده اند . پوست تیره اغلب به خاطر عادت های بد غذایی ، کشیدن دائم سیگار ، استفاده ی مداوم از کرم های موبر ، پوشیدن لباس های تنگ ،عفونت های پوستی ، وراثت ، پیری و چاقی ایجاد می شود . در اینجا با 10 روش طبیعی برای رفع تیرگی و روشن کردن واژن آشنا می شویم .

1.روغن نارگیل و عسل برای روشن کردن واژن

روشن کردن واژن

یک کاسه برداشته و یک قاشق چایخوری روغن نارگیل و یک قاشق چایخوری عسل را مخلوط کنید. این مخلوط را به مدت 20 ثانیه در مایکروویو گرم کرده و روی واژن خود بمالید و اجازه دهید 15 دقیقه روی پوستتان بماند و سپس با محلول گلاب از روی پوست خود پاک کنید .

2.آبدوغ( دوغ کره ) برای روشن کردن واژن

روشن کردن واژن

مقداری دوغ طبیعی تهیه کنید و یک پنبه را به آن آغشته کنید و به آرامی به روی پوست واژن خود بمالید و اجازه دهید تا 15 دقیقه بماند . دوغ یک ماده ی لایه بردار طبیعی است و تیرگی پوست را از بین می برد .

3.خیاروآلوئه ورا 

روشن کردن واژن

برای روشن کردن واژن ، خیار و آلوئه ورا را خرد کنید و یک خمیر غنی از خیار و آلوئه ورا درست کنید ،آن را به مدت 15 دقیقه روی مناطق تیره قرار دهید و سپس با آب سرد بشویید .

4.ماست

روشن کردن واژن

برای روشن کردن واژن پوست ناحیه ی واژن را به مدت 5 الی 7 دقیقه با ماست ماساژ دهید و اجازه دهید 15 دقیقه بماند و سپس آن را با آب ولرم بشویید .

5.آب گوجه فرنگی ، چوب صندل ، آب لیمو و خیار

روشن کردن واژن

برای روشن کردن واژن یک مخلوط یکنواخت با چوب صندل ، آب گوجه فرنگی ، آب لیموی تازه و آب خیار درست کنید . سپس این مخلوط را به آرامی روی پوست واژن بمالید بگذارید برای مدتی بماند سپس با آب سرد شسته و خوب آن را خشک کنید .

6.سیب زمینی 

روشن کردن واژن

برای اینکه واژن خود را روشن تر کنید یک سیب زمینی را به دو نیم تقسیم کنید و آن را به طور دورانی به روی واژن خود بمالید .سیب زمینی یک سفید کننده ی طبیعی است که می تواند تیرگی پوست شما را رفع کند .

7.روغن زیتون

روشن کردن واژن

برای روشن کردن واژن خود محل تیرگی را با روغن زیتون طبیعی ماساژ دهید و بگذارید یک شب بماند تا کاملا اثر کند . این روش نه تنها پوست را روشن می کند بلکه چین و چروک پوست را رفع می کند .

8.آب لیموی تازه

روشن کردن واژن

برای روشن کردن واژن مقداری آب لیموی تازه را با عسل مخلوط کنید و به آرامی روی دیواره ی واژن خود بمالید ،اجازه دهید 3 الی 5 دقیقه بماند سپس با آب ولرم بشویید .

9.سفیده ی تخم مرغ

روشن کردن واژن

یک سفیده ی تخم مرغ را خوب بزنید تا کف کند . کف آن را روی واژن بمالید و صبر کنید تا خشک شود .پس از خشک شدن با آب سرد بشویید .

10.آلوئه ورا

یک کاسه برداشته 1 قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا را با کمی زردچوبه مخلوط کنید . خمیر ایجاد شده را روی واژن خود بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند و بعد با آب ولرم بشویید و پاک کنید . این کار را سه روز پشت سرهم انجام دهید .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۵۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان