//
کدخبر: ۴۰۸۷۴۰ //

زیباترین لباس‌هایی که جنیفر لوپز و بن افلک در کنار هم پوشیدند

جنیفر لوپز و بن افلک، زوج معروف هالیوودی هستند که هر کدام از آن‌ها استایل خاص و منحصر به فرد خود را دارند.

زیباترین لباس‌هایی که جنیفر لوپز و بن افلک در کنار هم پوشیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

بن افلک و جنیفر لوپز که از آن‌ها به اختصار با نام «بنیفر» یاد می‌شود، زوج محبوب هالیوودی هستند که هر دو به شدت خوش‌پوش بوده و بسیار به دنیای مد و فشن علاقه‌مندند. و این بدان معنی‌ست که ما لحظات بسیاری این زوج را با استایل های جذابشان دیده‌ایم.

بیوگرافی جنیفر لوپز

جنیفر لوپز، خواننده، بازیگر و رقصنده آمریکایی بسیار معروف و پر طرفداری است که در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در شهر برونکس نیویورک به دنیا آمد. او با برنامه «In Living Color» و فیلم «Selena» شهرت زیادی به دست آورد. برجسته‌ترین ویژگی جنیفر در انتخاب استایل، علاقه وی به لباس‌های براق و پر زرق و برق است. استایل جنیفر لوپز معمولا ترکیبی از شیک‌ترین مدل‌های روز دنیاست که به خوبی نمایانگر سلیقه شخصی اوست.

استایل‌های جی لو و بن افلک

بیوگرافی بن افلک

بن افلک، بازیگر و کارگردان آمریکایی است که در ۱۵ اوت ۱۹۷۲ در کالیفرنیا متولد شد. وی با بازی در فیلم‌هایی مانند «دختر گمشده»، «زندگی بر روی لبه» و «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» به شهرت رسید. افلک استعداد خاصی در نقش‌های اکشن و ماجراجویی دارد و از او به عنوان یک بازیگر درشت‌ قامت و قد بلند یاد می‌شود.

استایل‌های جی لو و بن افلک

 

سبک پوشش لوپز و افلک نیز مانند عشقشان تزلزل ناپذیر است. برندهای محبوب جنیفر شامل زهیر مراد، ورساچه، گوچی و ولنتینو هستند. سبک بن افلک را نیز می‌توان سبک کلاسیک توصیف کرد. این بازیگر تمایل دارد برای مراسم‌های بزرگ هالیوودی از کت و شلوار استفاده کند و استایل‌های غیر رسمی او معمولا شامل پیراهن، شلوار جین و کفش‌های کتانی است.

جنیفر لوپز و بن افلک از سال ۲۰۰۲ ت ۲۰۰۴ با هم در رابطه بودند اما پس از لغو عروسیشان در سال ۲۰۰۳ و اختلافاتی که پیش آمد چند ماه بعد نامزدیشان را به هم زدند و از هم جدا شدند. این دو در ماه می ۲۰۲۱ پس خیانت نامزد جنیفر، الکس رودریگز، مجددا با هم وارد رابطه شدند و در آوریل ۲۰۲۲ نامزد کردند. آن‌ها سال پیش ازدواج خود را جش گرفتند. با ما همراه باشید تا بهترین استایل‌های این زوج را ببینیم.

جنیفر لوپز و بن افلک در مارس ۲۰۲۳

لوپز در اولین اکران فیلم «Air» در شهر لس آنجلس، با لباسی از برند آنتونیو گریمالدی حضور یافت. بالاتنه این لباس پارچه‌ای پولک‌دار و شاین داشت و دامن سبز فسفری این لباس بسیار جذاب بود. بن افلک نیز به عنوان کارگردان و یکی از بازیگران این فیلم با پیراهن آبی و کت و شلوار مشکی در کنار همسرش دیده شد.

استایل‌های جی لو و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک در اکتبر ۲۰۲۲

این زوج جذاب در ایونتی که توسط برند لارف لارن در کالیفرنیا برگزار شد، با کت و شلوارهایی مشکی از این برند حضور یافتند.

استایل‌های جی لو و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک در اوت ۲۰۲۲

این زوج پس از برگزاری جشن مجللی در گرجستان، برای دومین ماه عسلشان به ایتالیا سفر کردند. در این سفر لوپز با کراپ تاپ سفید، شلوار سفید و کفش‌های کرمی رنگی دیده شد. کلاه لبه‌دار او این استایل را جذاب‌تر از پیش کرده بود و کیف طرحدار و جالب او این استایل را کامل می‌کرد. بن افلک نیز با استایل معمولش یعنی تیشرت و پیراهن، شلوار جین و کفش کتانی دیده شد.

استایل‌های جی لو و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک در ماه‌عسل؛ ژوئیه ۲۰۲۲

این زوج پس از اینکه در ژوئیه ۲۰۲۲ در شهر لاس وگاس ازدواج کردند، برای ماه عسل به پاریس رفتند و با استایل‌های خیره‌کننده‌ای ظاهر شدند. در یکی از تصاویر ماه عسل این زوج در پاریس، جنیفر با استایلی تابستانی، شاداب و مناسب با آب و هوای اروپا ظاهر شد. او با لباسی خنک و گلبهی که با گل‌هایی به رنگ خود لباس تزئین شده بود، دیده شد. او این استایل را با شلوار جین و صندل‌های پاشنه‌بلندش همراه کرده بود. بن افلک نیز با استایلی شیک در کنار همسرش حضور داشت. او با تیشرتی سفید که پیراهنی شیری رنگ را بر روی آن پوشیده بود، شلوار ذغالی و کفش‌های کتانی‌اش بسیار جذاب ظاهر شد.

استایل‌های جی لو و بن افلک

در تصویر دیگری از این سفر، جنیفر با پیراهنی آبی از دیور و بن افلک با پیراهن آبی آسمانی و شلوار مشکی دیده می‌شود.

استایل‌های جی لو و بن افلک

در یکی از استایل‌های ماه‌عسل این زوج، جنیفر با پیراهن قرمز و زیبای تابستانی و بن با پیراهن آبی و شلوار تیره رنگی دیده می‌شود.

استایل‌های جی لو و بن افلک

یکی دیگر از استایل‌های این زوج در ماه عسلشان، شامل پیراهن سفید و گلدار جنیفر از برند اسکار دلا رنتا و کیف قرمزش رنگش از برند هرمس است که همراه با دمپایی انگشتی سفید بر تن دارد. بن افلک نیز با پیراهن آبی، شلوار سرمه‌ای و کفش‌های کتانی گلدن گوس، تیپ همیشگی‌اش را حفظ کرده است.

استایل‌های جی لو و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک در فوریه ۲۰۲۲

لوپز برای اولین نمایش فیلم «با من ازدواج کن»، پیراهن کوتاهی از برند ژیام باتیستا والی را همراه با کفش‌هایی از  جیمی چو در استایل خود استفاده کرده بود. کت و شلوار مشکی و پیراهن سفید بن افلک نیز ظهر کلاسیک او را حفظ کرده بود.

استایل‌های جی لو و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک در ژانویه ۲۰۲۲

در زمستان سال ۲۰۲۲، جنیفر با لباسی حریر و آبی‌ رنگ که کمربندی زیبا داشت، در کنار همسرش دیده شد.

استایل‌های جی لو و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک در اکتبر ۲۰۲۱

لوپز در یکی از اکران‌های فیلم «آخرین دوئل» با لباسی دو تکه که پارچه‌ای شاین داشت، در نیویورک دیده شد. بن افلک نیز کت و شلواری کلاسیک به تن داشت.

استایل‌های جی لو و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک در سپتامبر ۲۰۲۱

این زوج که پس از ۱۸ سال مجددا رابطه خود را شروع کردند، در سپتامبر سال ۲۰۲۱ برای اولین بار بر روی فرش قرمز اکران افتتاحیه فیلم «آخرین دوئل» در جشنواره فیلم ونیز دیده شدند. لوپز با لباسی سفید از برند جورج هوبیکا که یقه V شکل داشت بسیار در این مراسم درخشید. او این استایل را با دستبند کارتیه و کفش‌های پاشنه‌بلندی از برند جیمی چو همراه کرده بود.

استایل‌های جی لو و بن افلک


در ادامه نگاهی داشته‌ایم به استایل‌های قدیمی جنیفر لوپز و بن افلک:

جنیفر لوپز و بن افلک در ژوئیه ۲۰۰۳

در اکران افتتاحیه فیلم «Gigli»، لوپز با پیراهنی جذب و جذاب که طرحی خاص داشت ظاهر شد و بن افلک نیز با کت و شلوار مشکی و پیراهن آبی او را همراهی کرد.

استایل‌های جی لو و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک در مارس ۲۰۰۳

در مهمانی ونیتی فر سال ۲۰۰۳، لوپز با لباسی یک شانه از برند ولنتینو ظاهر شد و بسیار درخشید. افلک نیز با استایل مشکی در کنار او حضور داشت.

استایل‌های جی لو و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک در فوریه ۲۰۰۳

این زوج در اولین اکران فیلم «Daredevil» بسیار خیره کننده ظاهر شدند. لوپز پیراهنی دکلته بر تن داشت و پوست برنزه‌اش را به رخ می‌کشید. افلک نیز با استایلی ساده و جذاب دیده شد.

استایل‌های جی لو و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک در دسامبر ۲۰۰۲

در اولین اکران فیلم «خدمتکاری در منهتن»، لوپز با لباسی شیری رنگ ظاهر شد و بن افلک با کت و شلوار مشکی و راه‌راهی او را همراهی کرد.

استایل‌های جی لو و بن افلک

استایل جذاب لوپز و افلک، زوج همیشه محبوب و پر طرفدار

جنیفر لوپز و بن افلک، زوج معروف هالیوودی هستند که هر کدام از آن‌ها استایل خاص و منحصر به فرد خود را دارند. استایل جنیفر لوپز را می‌توان استایلی جذاب، خاص و متمایز توصیف کرد. او عموماً با لباس‌های براق و طراحی‌‌هایی با جزئیات منحصر به فرد ظاهر می‌شود. از طرفی، سادگی مهم ترین اصل استایل بن افلک به حساب می‌آید که حس قدرت را به خوبی به مخاطبان منتقل می‌کند. او معمولاً با لباس‌های کلاسیک و شیکش، همواره مدرن و منظم به نظر می‌رسد. این زوج محبوب، با استایل منحصر به فرد خود، در عرصه جهانی به شهرت رسیده‌ و توانسته‌اند طرفداران زیادی را به خود جلب کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان