//
کدخبر: ۴۰۷۲۴۲ //

شباهت‌های لباس‌های ایوانکا ترامپ و کیت میدلتون| سلیقه مشترک دو زن قدرتمند جهان در انتخاب لباس

شاهزاده خانم ولز در خوش‌پوشی و انتخاب سبک مناسب مشهور است، اما ایوانکا ترامپ نیز در عرصه ‏مد حرف‌هایی برای گفتن دارد

شباهت‌های لباس‌های ایوانکا ترامپ و کیت میدلتون| سلیقه مشترک دو زن قدرتمند جهان در انتخاب لباس
به گزارش فرتاک نیوز،

ایوانکا ترامپ ، دختر بزرگ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، اخیرا تصاویری از جشن تکلیف (آیین یهودی بت میتصوا) دخترش آرابلا منتشر کرده است که نشان می‌دهد او در این مراسم پیراهنی از نشان تجاری جنی پکهام، مشابه با آنچه کیت میدلتون قبلا پوشیده بود، به تن دارد.

اگر این لباس ایوانکا به نظرتان آشنا می‌آید، اشتباه نمی‌کنید، زیرا کیت میدلتون همین پیراهن را در رنگ دیگری، در سال ۲۰۲۱، برای اولین نمایش فیلم «جیمز باند، زمانی برای مردن» پوشیده بود.

ایوانکا ترامپ و کیت میدلتون_0

پیراهن مذکور، که حدود ۶ هزار دلار قیمت دارد، لباس پولکی شنل‌داری است که در قسمت کمر کمی جمع شده است تا فرم بدن را بهتر نمایش دهد.

ایوانکا رنگ فیروزه‌ای این پیراهن را برای جشن تکلیف دخترش انتخاب کرده بود، اما پیراهن کیت نمونه طلایی آن بود.

شاهزاده خانم ولز در خوش‌پوشی و انتخاب سبک مناسب مشهور است، اما ایوانکا ترامپ نیز در عرصه مد حرف‌هایی برای گفتن دارد. تجارت ایوانکا در عرصه مد چندان موفق نبود (او در سال ۲۰۱۱ نشان تجاری خودش را در زمینه مد و پوشاک به راه انداخت، اما سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که تمام فعالیت‌های این برند متوقف شده است)، ولی سبک لباس او همیشه مورد توجه رسانه‌ها بوده ‌است.

نکته جالب در مورد این دو زن خوش‌پوش این است که این اولین‌بار نیست که این دو به‌طور تصادفی شبیه به یکدیگر لباس پوشیده‌اند. اگر فکر می‌کنید این ایوانکاست که همیشه سبک شاهزاده خانم ولز را تقلید می‌کند، بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید.

پیراهن سفید ایوانکا و کیت میدلتون_0

پیراهن سفید با نواردوزی مشکی از امیلیا ویکستد را ایوانکا نخستین‌بار در ۲۵ ژوئن ۲۰۱۹ در یک مهمانی ناهار کاخ سفید به تن کرد، درحالی‌که کیت همان لباس را (بدون کمربند) در ۶  ژوییه ۲۰۲۲ برای مسابقه خیریه «پولو کاپ» پوشید.

پیراهن خال خالی کیت میدلتون و ایوانکا ترامپ

کیت میدلتون این پیراهن سرمه‌ای با خال‌های سفید را که یقه خرگوشی و مچ‌ سفید داشت در ۱۴ مه ۲۰۱۹ پوشید، در حالی که ایوانکا کمتر از یک سال قبل، آن را در ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۸ به تن کرده بود. تفاوت سبک این دو در پوشیدن این لباس‌های مشابه نیز کمربند سفیدی بود که ایوانکا روی پیراهنش اضافه کرده بود.

پیراهن زرد کیت میدلتون و ایوانکا ترامپ_0

پیراهن زرد گلدار جنی پکهام که کیت در ۲۰ ژوییه ۲۰۱۷ در سفر رسمی به آلمان پوشیده بود، یکی دیگر از لباس‌های نسبتا مشابه این دو نماد مد است. ایوانکا نخستین‌بار دو روز قبل از کیت میدلتون، در ۱۸ ژوییه ۲۰۱۷ با پیراهن زردش دیده شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۲۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان