//
کدخبر: ۴۰۵۴۴۵ //

آموزش ساخت نرم کننده لب طبیعی در خانه

ما در متن زیر طرز تهیه بالم لب در خانه با استفاده از مواد طبیعی را به شما آموزش خواهیم داد. بسیاری از افراد دائما لب های خشک و ترک خورده دارند و دنبال مرطوب کننده های طبیعی لب به جای استفاده از مواد شیمیایی مضر هستند.

آموزش ساخت نرم کننده لب طبیعی در خانه
به گزارش فرتاک نیوز،

ساخت نرم کننده لب را با هم در مقاله زیر آموزش می بینیم. لب های خشک و ترک خورده از شکایت بسیاری از افراد می باشد. بهترین مرطوب کننده های طبیعی لب را به شما آموزش خواهیم داد که می توان به سادگی در منزل تهیه نمود. داشتن لب هایی صاف و نرم آرزوی همه می باشد.

Lipbalm

ساخت نرم کننده لب

نرم کننده های لب که در فروشگاهها به فروش می رسد و گران قیمت هم هستند می توانید به راحتی در خانه با هزینه کم درست کنید شما می توانید از نارگیل و نعناع استفاده کنید.

نارگیل و نعناع ترکیبی عالی است که به لب های ترک خورده و زخم شده بسیار کمک میکند. این دو مواد تشکیل دهنده برای مرطوب کننده و نرم شدن لب شناخته شده است. برای کسانی که عطر و بوی نارگیل را دوست ندارند ، می توانند اسانس های مختلفی مثل گل سرخ اضافه کنند.

داشتن لب های نرم و براق چیزیه که همه ی آدم ها رو خوشحال و راضی میکنه، اما گاهی سرما و خشکی هوا میتونه به سادگی مانع این موضوع بشه. ما میخوام یه محصول رنگی رنگی و دست ساز رو بهتون پیشنهاد بدیم که میتونه به سادگی شما رو به آرزوتون که داشتن لب های نرم هست، برسونه.

برای تهیه این ترکیب خونگی اول از همه باید ۸قاشق غذاخوری روغن نارگیل رو گرم کنیم. برای اینکار روغن نارگیل رو در یک ظرف شیشه ای دردار بریزید و اون رو داخل یک یک ظرف آب جوش قرار بدید. وقتی مطمئن شدید که روغن به اندازه کافی گرم شده، میتونید ظرف رو از داخل آب جوش خارج کنید.

۸ قطره اسانس نعنا به روغن نارگیل اضافه کنید و خوب با هم ترکیبشون کنید. ما به ۴ قطره از اسانس گل رز، ۴ قطره اسانس پرتقال و ۴ قطره هم از اسانس هل نیاز داریم.

هرکدوم ازاین مواد رو به ترتیب به ترکیب اضافه کنید و خوب هم بزنید. بعد هم ظرفتون رو توی یخچال بذارید و تا زمانی که خوب سفت نشده استفاده اش نکنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۴۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان