//
کدخبر: ۴۰۴۸۸۳ //

نکاتی برای ماندگاری بیشتر کراتین مو

یکی از سوالاتی که احتمالا قبل از کراتینه کردن مو برایتان پیش می آید، این است که مدت زمان ماندگاری کراتین مو چقدر است. در این مطلب می خواهیم به مدت زمان و عوامل موثر در ماندگاری و دوام کراتینه مو بپردازیم.

نکاتی برای ماندگاری بیشتر کراتین مو
به گزارش فرتاک نیوز،

با رعایت مواردی محدود در رابطه با کرتین مو ، می توانید زمان اثر داشتن کراتین مو خود را طولانی تر کنید. کافیست ادامه مطلب را که در ارتباط با کلیاتی درباره کراتین مو می باشد را مطالعه نمایید.

زیاد بر روی موهای کراتین شده کار نکنید!

برای بهتر باقی ماندن اثر کراتین مو بر روی موهایتان ، موهایتان را زیاد دستکاری نکنید و یا مواد آرایشی را برای بلند مدت روی آن قرار ندهید. با توجه به اینکه استفاده از نرم کننده ها و حالت دهنده های مو در خانه راحت و ارزان است اما این مواد به راحتی باعث می شوند موهای کراتین شده شما عمر کمتری داشته باشند. همچنین وجود نداشتن زمان کافی بین دو بار استفاده از مواد آرایشی روی مو خطر آسیب به موها را افزایش می دهد.

اتوی مو ، سشوار و بابلیس اثر کراتین مو را از بین می برد

برای بالا بردن اثر کراتین مو بر روی موهایتان از اتوی مو یا بابلیس ها که کار کردن با آن ها بسیار ساده و راحت است تا می توانید استفاده نکنید. چون این دستگاه ها به کل باعث خشکی و آسیب به موهای کراتین شده شما خواهد شد. وسایل حرارتی برای استفاده های کم خوب هستند، باید سعی کنید برای حفظ کیفیت کراتین مو تا حد ممکن استفاده از این وسایل را کم کرده یا اصلاً استفاده نکنید.

صفر تا صد کراتینه مو +(مزایا و عوارض کراتین مو) – مجله اینترنتی مو تن رو

برای جلوگیری از خراب نشدن کیفیت کراتین مو از مدل موهای مناسب استفاده کنید

مدلهایی که انتهای موهای شما را بالا و به دور از نور نگه می دارند برای طولانی تر کردن اثر کراتین مو مناسب تر هستند ، زیرا اجازه می دهند که انتهای مو رطوبت را در خود بیشتر نگه دارد و مراقبت بهتری از موهای کراتین شده شما به عمل آید. حتی اگر هدف شما بازگرداندن درخشش به موهایتان نیست باز هم رطوبت کافی برای موها بسیار با ارزش است زیرا باعث سلامت کلی موهای شما خواهد شد.

مدام نرم کننده مو و یا ماسک مو بزنید تا کراتین مو شما ماندگارتر شود

مواد مورد استفاده برای نرم کردن مو روغن طبیعی مو را از بین می برند. افزودن رطوبت به موها برای حفظ آن ها در بهترین حالت و حفظ کیفیت کراتین مو حیاتی است. در این شرایط بهتر است از یک نرم کننده یا ماسک موی با کیفیت برای موهای کراتین شده استفاده کنید تا رطوبت موهای خود را حفظ کنید. بعد از حمام ، به موهای خود نرم کننده یا ماسک مو بزنید. سه یا چهار بار در ماه این کار را انجام دهید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۸۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان