//
کدخبر: ۴۰۴۲۵۷ //

چگونه شلوار مردانه را با لباس‌های مناسب ست کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه با ست کردن شلوار مردانه، ظاهری جذاب و خاص داشته باشید؟ در این مقاله به شما نکات و ترفندهای ساده و کاربردی را آموزش می‌دهیم.

چگونه شلوار مردانه را با لباس‌های مناسب ست کنیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

بی شک شلواری که مناسب پیکنیک های خانوادگی یا دوستانه است با محیط کاری و تجاری تطابق ندارد. در مرحله دوم می توانید به جنس و کیفیت شلوار توجه کنید. آیا درباره جدیدترین مدل های شلوار مردانه و نحوه ست کردن آن ها چیزی می دانید؟ اگر به دنبال جواب این سوال هستید این مقاله را بخوانید.

نکات ست کردن انواع مدل شلوار مردانه

می دانیم که شلوارهایی مانند جین یا چینو، جزو پرطرفدارترین انواع مدل شلوار مردانه به حساب می آیند. اگر بخواهید تیپ متنوعی داشته باشید و استایلتان را زیبا و به روز کنید، بهتر است عمیق تر به کمد لباستان نگاهی بیندازید! شاید شلوارهایی در کمدتان پیدا شوند که تا حالا به آن ها توجهی نمی کردید.

وقتش رسیده است که با ترفندهای ست کردن جدیدترین مدل های شلوار مردانه آشنا شوید و با ظاهری متفاوت از خانه بیرون بروید.

شلوار چینوی جناغی

نام شلوار چینو که برای همه آشناست؛ اما جناغی نوعی پارچه بافتنی است که روی سطح آن رج های موازی مشاهده می شود و برای دوخت این مدل شلوار کاربرد دارد.

اگر در ردیف جدیدترین مدل های شلوار مردانه دنبال چنین شلواری هستید، توصیه می کنیم آن را با کفش کتانی و تیشرت سفیدرنگ ست کنید. برای جذابیت بیشتر می توانید کت جین هم روی لباس بپوشید.

شلوار کتان

کتان جنس شلوار مورد علاقه بیشتر آقایان است. برای پوشیدن این سبک شلوار دو انتخاب دارید؛ می توانید آن را در قالب استایل رسمی همراه با کت به کار ببرید یا آن را در تیپ اسپرت بپوشید.

برای تیپ اسپرت بهترین ترفند سازگار کردن شلوار کتان با تیشرت و کفش کتانی است؛ استایلی که با آن خوش تیپ و باوقار به نظر می رسید. البته شلوار کتان بیشتر با استایل های رسمی در محیط بیزنسی یا دانشگاهی سازگار است.

شلوار اسلش

شلوار اسلش مردانه یکی از بهترین ایده ها برای استایل کژوال و خیابانی است و بیشتر جوانان که پرانرژی اند و سر پرشوری دارند، به این تیپ علاقه دارند.

اگر به ساختار این مدل شلوار مردانه دقت کرده باشید، متوجه می شوید که تا روی زانوها گشاد است و از زانو تا ساق پا تنگ می شود. اکثرا قد شلوار اسلش با یک کش در انتهای ساق پا و در ناحیه دمپا به پایان می رسد.

می توان شلوار اسلش یا جاگر را با تیشرت و کاپشن خلبانی ست کرد. همچنین اگر دوست دارید از حال و هوای اسپرت خارج شوید، پیشنهاد می کنیم آن را با پیراهن آکسفورد بپوشید.

شلوار باری

یکی از جدیدترین مدل های شلوار مردانه سبک کارگو یا باری است. اگر دوست دارید شلوار باری مشکی رنگ بپوشید، توصیه می کنیم کنار آن از پیراهن سفید آکسفورد استفاده کنید.

اگر از کت سرمه ای استفاده کنید؛ استایلتان دارک و سنگین می شود. در صورتی که بخواهید تیپتان اسپرت شود، می توانید سویشرت خاکستری بپوشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۲۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان