//
کدخبر: ۴۰۱۹۹۶ //

چگونه بلوز حریر را با لباس‌های مختلف ست کنیم؟

بلوز حریر یکی از لباس‌هایی است که هم در مجالس رسمی و هم در محیط‌های غیررسمی می‌توان از آن استفاده کرد. اما چطور می‌توان این لباس را با لباس‌های دیگر ست کرد تا هم زیبا و هم مناسب باشد؟ در این مقاله به شما چند ترفند ساده ولی کارآمد برای ست کردن بلوز حریر با شلوار، دامن، کت و اکسسوری‌های مختلف می‌گوییم.

چگونه بلوز حریر را با لباس‌های مختلف ست کنیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

همه خانم‌ها در کمد لباس‌شان حداقل یک لباس حریر دارند. برای ست کردن لباس حریر خود به شیوه‌های متفاوت این مطلب را مطالعه کنید.

بلوز حریر یک انتخاب جالب و زیبا و ایده‌ای مناسب برای افزودن به کمد لباس شما است. با توجه به سلیقه و سبکی که دارید، می‌توانید تاپ‌هایی با جنس حریر را برای یک مهمانی انتخاب کنید. بطور کلی این تاپ‌ها راهی عالی برای نشان دادن پوست بدن بدون احساس باز بودن لباس می‌باشند. با ما همراه باشید.

ست کردن تاپ حریر با شومیز سفید

ست کردن بلوز حریر

 

شما می‌توانید یک بلوز حریر شل و بلند را روی یک تاپ سفید بپوشید. همچنین می‌توانید برای مکان‌های رسمی‌تر از بلوز‌های دکمه‌دار استفاده کنید. هنگامی که از بلوز حریر، روی لباس‌های خود استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که تاپ شما به اندازه کافی شل و آزاد باشد.

استفاده از تاپ زیر پیراهن حریر

ست کردن بلوز حریر

شما می‌توانید از تاپ یا نیم تنه‌های جذب برای زیر پیراهن حریر خود استفاده کنید. تاپ‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید زیر پیراهن خود از آن‌ها استفاده کنید.

پوشیدن شلوار یا دامن بلند

شما می‌توانید بلوز حریر خود را با شلوار یا دامن بلند بپوشید. برای ظاهری رسمی‌تر، سعی کنید زیر آن از نیم‌تنه یا تاپی جذب استفاده کنید.

تاپ ورزشی

ست کردن بلوز حریر

شما می‌توانید زیر بلوز خود یک تاپ ورزشی بپوشید. تاپ ورزشی یا اسپرت با هر نوع تاپ حریر ست می‌شود و استایلی اسپرت برای شما خلق می‌کند. شما می‌توانید رنگ‌های متنوعی را امتحان کنید تا ظاهرتان جذاب و جالب شود. برای اینکه ظاهرتان اسپرت به نظر برسد، می‌توانید از کفش‌های اسپرت، شلوار استرچ و لگ‌های ورزشی استفاده کنید.

استفاده از تاپ های کوتاه

ست کردن بلوز حریر

یک بلوز حریر گشاد و بلند را روی تاپی جذب و کوتاه بپوشید. شاید شما از نشان دادن شکم خود احساس راحتی نکنید. در این صورت می‌توانید از شلوار‌های فاق بلند استفاده کنید تا شکم شما نیز دیده نشود.

استایل با شلوار جین

تاپ حریر خود را با شلوار جین آبی ست کنید. این استایل برای آب و هوای معتدل بسیار مناسب است. شما می‌توانید از ژاکت بر روی تاپ استفاده کنید. این کار باعث گرم شدن شما می‌شود و در عین حال مقداری هوا از آن عبور می‌کند. بطور کلی این استایل بسیار راحت به نظر می‌رسد.

انتخاب کفش

ست کردن بلوز حریر

شما می‌توانید از کفش‌های راحتی، کتانی، تخت، صندل و حتی چکمه استفاده کنید.

استفاده از تزئینات

ست کردن بلوز حریر

بلوز حریر را با مهره، توری، گلدوزی و تزئینات مختلف می‌توان تزئین کرد. بطور کلی این تزئینات، پوشش بیشتری ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند شما کمتر احساس برهنگی کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۹۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان