//
کدخبر: ۴۰۱۶۳۸ //

راهنمای انتخاب رژ لب برای فصل بهار ۱۴۰۲ | از این رنگ‌های رژ لب استفاده کنید

در این مقاله، به شما راهنمایی می‌کنیم که چگونه رژ لب مناسب فصل بهار ۱۴۰۲ را انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب رژ لب برای فصل بهار ۱۴۰۲ | از این رنگ‌های رژ لب استفاده کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

فصل بهار رنگ های زیبایی را در طبیعت به نمایش می گذارد. شما می توانید این رنگ ها را در ارایش خود نشان دهید. یکی از اعضای مهم صورت در خانم ها، لب است. آرایش لب نقش بسیار مهمی در زیبایی ارایش خانم ها دارد. در فصل بهار علاقه خانم ها برای ارایش کردن بیشتر می شود. خانم ها همیشه از اهمیت رنگ رژ لب را در ارایش کلی صورت اگاه هستند. این رنگ باید با فصل بهار تناسب داشته باشد.

فصل بهار و رنگ های بهاری

رنگ های زیبای بهار را در رژ لب خود نشان دهید. دلپذیر بودن این رنگ ها در کنار ملایم بودنشان ایده های فراوانی را در ذهن شما ایجاد می کند.

بهار را با عطر گل شکوفه ها، نسیم خنک و تازگی می شناسیم. شما خانم ها باید در انتخاب رنگ رژ لبتان از رنگ های مخصوص فصل بهار استفاده کنید. این فصل انگیزه بخش شما برای یک ارایش دلچسب لب است. دیگر باید از رنگ های رژ لبی که مناسب فصل زمستان هستند فاصله بگیرید!

رنگ های بهاری رژ لب

فراموش نکنید رنگ رژ لب شما باید با پوستتان همخوانی داشته باشد. البته این اصل همیشه نمی تواند راهگشای شما باشد. گاهی اوقات باید رنگ محبوبتان را به رنگی که با پوستتان متناسب است ترجیح دهید. این کار اعتماد به نفستان را زیاد می کند. رنگ های بهاری رژ لب از جمله شادترین و روشن ترین رنگ ها هستند.

سه رنگ انرژی بخش و محبوب رژ لب برای فصل بهار ۱۴۰۲

در اینجا می خواهیم سه رنگ پر استفاده خانم ها در فصل بهار را ذکر کنیم:

مرجانی

اولین رنگی که ان از نام می بریم چیزی بین نارنجی و صورتی است یعنی مرجانی! مرجانی بسیار رنگ خاصی است و در فصل بهار خانم ها خیلی از ان استفاده می کنند.

IMG_7463

صورتی داغ

برای رنگ دوم به سراغ رنگی می رویم مابین سرخابی و صورتی! این رنگ صورتی داغ نام دارد. صورتی داغ یکی از رنگ های جذاب رژ لب است. رژ لب صورتی داغ صورت خانم ها را جذاب تر نشان می دهد.

0e8760902d219afe0549caac4af70b11

پرتقالی یا نارنجی

رتبه سوم رنگ پرطرفدار رژ لب در فصل بهار به پرتقالی یا نارنجی تعلق دارد. کسی که رژ لب پرتقالی یا نارنجی می زند جذابیت خاصی پیدا می کند.

The hottest makeup trend for summer? Orange lipstick

این ها رنگ هایی بودند که خانم ها عمدتا به انها تمایل دارند. حالا می خواهیم کمی به رنگ پوست هم توجه کنیم. و رنگ های بیشتری را برای داشتن یک رژ لب زیبا در فصل بهار نام ببریم.

جذاب ترین رنگ های رژ لب برای فصل بهار

معروف و اشنا! رژ لب کالباسی!

شاید اولین رنگی که در فصل بهار خانم ها به ان علاقه دارند، رنگ کالباسی است. رژ لب کالباسی تقریبا همه جا روی لب شما می نشیند و صورتتان را جذاب تر نشان می دهد. کالباسی یک رنگ خنثی است.

انواع رژ لب کالباسی خوشرنگ از برند معتبر با قیمت ارزان

اگر پوست گندمی رنگ دارید پس خوش به حالتان! رنگ کالباسی برای شما ساخته شده است! اگر رژ لب کالباسی بزنید ارایشتان چشم ها را به خود خیره می کند. حتما یک رژ لب کالباسی را به لوازم ارایش خود اضافه کنید.

کلاسیک یعنی رژ لب صورتی روشن!

رنگ صورتی روشن روی لب ها بسیار جذاب است. وقتی ارایش غلیظی ندارید،  ساده ارایش کرده اید رژ لب صورتی روشن را فراموش نکنید. این رنگ روی لب شما بسیار خوب می نشیند.

bobbi brown true rose lipstick - OFF-55% > Shipping free

اگر رنگ پوستتان معمولی یا زیتونی است، حتما از این رنگ رژ لب استفاده کنید. تازه اگر لب های باریکی هم دارید که چه بهتر! رژ لب صورتی روشن جذاب تر نشانتان می دهد.

گیرایی و جذابیت فقط با رژ لب بنفش و ارغوانی!

این دو رنگ نگاه ها را به ارایش شما جلب می کند. تیره بودن این رنگ ها ارایش شما را به حالت کلاسیک تبدیل می کند. اگر پوستتان کمی ته رنگ زیتونی است رژ لب ارغوانی و بنفش بسیار به کارشان می اید.

حالا اگر رنگ پوستتان فرق می کند هم نگران نباشید. رژ لب نفش و ارغوانی تناژ های زیادی دارد. انها را بزنید تا ببینید کدام بیشتر به شما می اید.

هر آنچه باید درباره خرید رژ لب بدانیم

رژ لب قرمز جیغ! عین البالو!

اصلا هیچ خانمی وجود ندارد که رژ لب قرمز را برای راحتی کار ارایش استفاده نکند. همه خانم ها، از ابتدا تا انتهای ارایش خود را به یک رژ لب قرمز به انتها می رسانند. رژ لب قرمز صورت را تغییر می دهد.

رژ لب جامد مجلسی کدام است؟ - لوازم آرایشی روبی سان

در فصل بهار رژ لب قرمز معمولی زیاد به چشم نمی اید. در عوض رژ لب قرمز تند یا جیغ! چهره شما را دگرگون می کند. اگر پوستتان معمولی است یا کمی تیره است که چه بهتر! رژ لب قرمز تند خیلی جذابتان می کند.

البته اگر رنگ پوست های دیگر هم با این رژ لب تناسب دارند.

رژ لب مشابه کالباسی: صورتی چرک

همانطور که رژلب کالباسی جذابیت های خود را دارد رژ لب صورتی چرک هم جذاب است. صورتی چرک یک رنگ خنثی است. وقتی روی لب می نشیند جذابیت خاصی ایجاد می کند. تناژ براق و روشن این رژ لب بسیار زیبا است.

feb8906a049e97c17807cef60b776c18

این رنگ رژ لب، برای خانم های سفید پوست است. تناژ پوست این خانم ها سرد است. پس باید رژ لب هلویی بزنند. رژ لب هلویی طبع گرمی دارد و مکمل پوست سرد است.

تناژ مات این رژ لب نسبت به نوع براق یا اکلیلی اش جذابیت بیشتری دارد.

رنگ ملیح: رژ لب صورتی کمرنگ

تناژ رژ لب صورتی خیلی زیاد است. بعضی خانم ها رژ لب پررنگ دوست ندارند. پس اگر پوست برنزه یا کاراملی دارید، رنگ ملیح صورتی یک رژ لب ایده ال برایتان محسوب می شود.

Lipstick-color-for-white-and-light-skin

یادتان باشد تناژ رنگ صورتی زیاد است. اگر دیدید به رنگتان نمی اید رنگ های دیگرش را امتحان کنید.

سوالات متداول

در فصل بهار چه رنگ رژ لبی مناسب تر و زیباتر است؟

فصل بهار با تازگی، سرزندگی، شادابی و عطر گل ها شناخته می شود. رنگ های کالباسی، گلبهی، هلویی، صورتی و قرمز تند مناسب این فصل هستند.

توی فصل بهار چه رژ لبی بزنم؟

رژ لب های روشن و شاد، در فصل بهار لب های شما را جذاب تر نشان می دهند. می توانید از تناژ رنگ های شاد و روشن برای رژ لب استفاده کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۶۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان