//
کدخبر: ۳۹۷۹۴۷ //

شما هم می‌توانید یک خانم شیک و جذاب باشید| فقط این راهکارهای ساده را دنبال کنید!

باور کنید یا نه، شیک و جذاب بودن خانم‌ها به چیزهای پیچیده و گران‌قیمت بستگی ندارد. بلکه با چند ترفند ساده و کاربردی می‌توانید خود را به یک خانم شیک و جذاب تبدیل کنید. در این مقاله به شما چند راهکار ساده معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در جمع بدرخشید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

شما هم می‌توانید یک خانم شیک و جذاب باشید| فقط این راهکارهای ساده را دنبال کنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

برای این‌که یک خانم شیک و جذاب و آراسته باشید چه ایده‌ای دارید؟ راهکارهای ساده‌ای مانند خوشبویی، پاکیزگی و آراستگی به شما کمک می‌کند متفاوت باشید و در جمع بدرخشید. قبلا در مورد این‌که “ آقایان چگونه جذاب باشند؟ “ مطلبی منتشر کردیم. این بار می‌خواهیم توضیح دهیم که خانم‌ها چگونه شیک و جذاب باشند.

شیک و جذاب باشید

هر خانم شیک و جذاب که شما در اطراف و یا بین دوستان می‌بینید، مشخصه‌هایی دارد که در تمام خانم‌های جذاب مشترک است. مشخصه‌هایی که اگر شما هم آن‌ها را به کار بگیرید و استفاده کنید، حتما جذابیت‌‌تان چند برابر می‌شود. حالا با ما این نکات را مرور کنید و با رعایت کردن آن نتایج جذابش را در زندگی‌تان ببینید.

1- عطر مخصوص خانم‌های شیک و جذاب

best-fragrances-1620x911

قطعا شما هم خانم‌هایی را می‌شناسید که بوی عطرشان همیشه زودتر از خودشان می‌آید و آن‌قدر یک عطر را در سال‌های مختلف تکرار کردند که حتی وقتی نیستند و یک نفر دیگر در جمع از عطرشان استفاده می‌کند همه یاد آن شخص می‌افتند. این واقعا جذاب است که یک نفر را بر اساس عطری که می‌زند بشناسند و جالب است که بدانید این جذابیتی که از آن حرف می‌زنیم برای خانم‌ها دو چندان است. اگر شما هم می‌خواهید از این حیث جذاب باشید کافی است شروع کنید به تکرار یک عطر که خاص شماست و در واقع نماینده‌تان می‌شود.

2- پیراهن ساده و مشکی برای خانم‌های شیک و جذاب

3c0a7590c66e089a822fd44f4e98398f

این پیراهن برای همه خانم‌ها کاربرد دارد و جذابیتش با هیچ چیزی برابری نمی‌کند. شاید در نگاه اول با خودتان بگویید یک لباس مشکی ساده خیلی از جذابیت به دور است، اما صبر کنید تا برایتان توضیح دهیم. اگر در کمد لباستان، یک لباس جذب ساده و مشکی که آستین حلقه‌ای دارد و یقه‌اش قایقی بسته است داشته باشید، می‌توانید بارها آن را با انواع و اقسام گردنبند، دستبند و کفش‌های مختلف ست کنید و لذت ببرید.

3- کیف دستی جذاب

کیفیت و جنس کیف دستی خیلی مهم است. این که شما یک کیف داشته باشید که با همه چیز بتوان ست کرد و کیفیت و برند محبوبی داشته باشد، قطعا به جذابیت شما کمک می‌کند. اگر کیفتان ساده و مشکی باشد شما می‌توانید هر بار با نصب گل سینه، سنگ یا مروارید روی آن ظاهرتان را تغییر دهید و حسابی جلب توجه کنید.

4- مرموز باشید

 عینک آفتابی به شما کمک می‌کند که مرموز، شیک و جذاب باشید. چه چیزی جذاب‌تر از مرموز بودن وجود دارد که از شما یک خانم خاص می‌سازد؟ عینک‌هایی که قاب‌های بزرگ دارند و کل چشم‌های شما را می‌پوشاند حسابی به جذابیت‌تان کمک می‌کنند، اگر تا الان به این موضوع توجهی نکردید حتما یک بار امتحانش کنید.

 

 5- زیور آلات

9ff9880e137255bd668e4fc02ed1a7ab

منظورمان از زیور آلات چند تا ست شیک و جذاب است. نه این‌که هر چیزی که داخل کشوی جواهرات‌تان دارید را به خودتان آویزان کنید و مانند یک لوستر این طرف و آن طرف بروید. با توجه به مراسمی که قرار است در آن شرکت کنید یک ست انتخاب کنید و به گردن و دست‌تان بیندازید. البته زیور آلات فقط برای مراسم نیست، شما در محیط کار هم می‌توانید با استفاده از انگشتر و ساعت، جذابیت خودتان را در نقطه اوج نگه دارید.

6- پاشنه‌های بلند برای خانم‌های شیک و جذاب

با توجه به شاغل بودن بیشتر خانم‌ها در این زمانه، همه ترجیح می دهند کفش‌های کتانی یا کالج‌های تخت بپوشند و در محیط کار به خودشان فشار نیاورند. به همین دلیل است که وقتی قفسه کفش‌هایشان را نگاه می‌کنیم خبری از کفش‌های پاشنه‌دار نیست. اما جالب است بدانید یکی از مسائلی که باعث می‌شود شما زیباتر به نظر برسید، قد بلندتان است. در مراسم‌هایی که برگزار می‌شود حتما از کفش‌های پاشنه بلند که بین هفت تا ده سانت پاشنه یا لژ دارند استفاده کنید و برای مواقعی که قرار است بروید سینما یا رستوران یک کفش پاشنه پنج سانتی در نظر بگیرید.

 

7- ساعتی شیک و جذاب

901c7c52ae966cae4b0a009976769b2b

ساعت از آن دست زیورآلاتی است که جذابیت شما را چند برابر می‌کند. این مشخصه را بیشتر آقایان رعایت می‌کنند و با انداختن یک ساعت شیک، جذابیت خودشان را کامل می‌‌کنند. اما خانم‌ها به دلایل مختلف مانند بچه‌داری و ظرف شستن ترجیح می‌دهند خیلی ساعت به دست نکنند، اما از همین امروز عادت ساعت دست کردن را در خودتان تقویت کنید. یک ساعت ترجیحا نگین‌دار و براق انتخاب کنید که با نگین‌های حلقه‌تان کمی همخوانی داشته باشد.

 

8- روسری بهتر از شال

در فرهنگ ما روسری‌های ابریشم چهارگوش خیلی رسمی‌تر از شال هستند و در این مواقع رسمی بودن خیلی با شیک و جذاب بودن هم ردیف می‌شود. برای این‌که جذابیت‌تان کامل شود، بهتر است از روسری‌های ابریشمی چهارگوش استفاده کنید و مطابق مدی که در حال حاضر وجود دارد، آن را دور گردن بپیچانید و جلوی صورت‌تان گره بزنید

9- کلیدی‌ترین نکته برای خانم شیک و جذاب

حالا اگر تمام این چیزهایی که از آن صحبت کردیم را دارید یا قرار است تهیه کنید باید دقت کنید که یک چیز مهم را جا نیندازید؛ اعتماد به نفس و کمی البته فقط کمی خودشیفتگی. اگر همه این چیزها را داشته باشید اما اعتماد به نفس‌تان کم باشد و مدام خودتان را دست کم بگیرید، هیچ چیزی نمی‌تواند کمکتان کند تا جذاب باشید. برای داشتن اعتماد به نفس، خودتان را باور کنید، با سری بالا و سینه‌ای جلو راه بروید و به این‌که بی نظیر هستید ایمان داشته باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۹۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان