//
کدخبر: ۳۳۰۶۶۵ //

چند راهکار ساده برای خلاص شدن از شر پف صورت

بسیاری از خانم ها درگیر این مسئله هستند که با وجود داشتن پوستی سالم و زیبا، صورت شان بعد از خواب شبانه دچار پف کردن می شود و این مسئله زیبایی آن ها تحت تاثیر قرار می دهد.

چند راهکار ساده برای خلاص شدن از شر پف صورت
به گزارش فرتاک نیوز،

پف کردن صورت می تواند ناشی از عادت های نادرست روزمره و یا ناشی از بیماری باشد اما به طور کلی مسئله ای نگران کننده نیست با یک اصلاح ساده در عادت ها به راحتی قابل برطرف شدن است.

در ادامه علل و راهکارهای پف کردن صورت را به شما خواهیم گفت.

1. سه دقیقه ماساژ لنفاوی انجام دهید

برای کاهش پف صورت، باید گردش خون را بهبود بخشید. برای تغییر جریان خون می توانید از یک ماساژ مخصوص استفاده کنید.

2. از کرم ویتامین K استفاده کنید

از ویتامین K در محصولات مراقبت از پوست زیاد استفاده می شود. این ویتامین به ترمیم پوست، رفع سرخی و کاهش ورم آن کمک می کند. به همین دلیل است که در اغلب کرم های زیر چشم ویتامین K وجود دارد.

3. پتاسیم و سدیم را باهم مصرف کنید

کلیه های ما تعادل مناسبی میان میزان سدیم، پتاسیم و آب در بدن برقرار می کنند. اگر سدیم زیاد مصرف کنید، بدن سعی می کند با نگه داشتن آب در خود، تعادل ایجاد کند و این امر باعث پف کردن صورت می شود.

4. صورت خود را زیر دوش نشویید

کارشناسان توصیه می کنند صورت خود را پای روشویی با آب سرد بشویید تا ورم آن کمتر شود. از شستشوی صورت خود به همراه باقی بدن زیر دوش خودداری کنید.

5. با آب داغ حمام نکنید

حمام با آب داغ ممکن است باعث کاهش مایعات و خونی شود که به صورت می رسد. این امر باعث پف کردن صورت می شود. اگر نمی توانید بدون آب داغ حمام کنید، در انتها به صورت خود آب سرد بزنید.

6. سطح استروژن بدن تان را تنظیم کنید

نامیزان بودن سطح استروژن در بدن نشانه هایی دارد که برخی از آن ها عبارتند از: تیره شدن رنگ پوست، پف کردن صورت و ظاهر شدن ترک های پوستی بنفش رنگ.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۶۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان