//
کدخبر: ۳۲۴۶۰۷ //

تصادف مرگبار در "جاده دندی" جانِ ۴نفر را گرفت

رئیس پلیس‌راه استان زنجان از تصادف مرگبار جاده زنجان - دندی خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه چهار نفر فوت و یک نفر مجروح شدند

تصادف مرگبار در "جاده دندی" جانِ ۴نفر را گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

جاده زنجان - دندی، زنجان - ماهنشان و زنجان -ارمغانخانه جزء جاده‌های خطرناک استان زنجان محسوب می‌شود و دارای نقاط حادثه‌خیز زیادی است. علی رغم اینکه رسانه‌ها بارها و بارها در زمینه رفع نقاط حادثه‌خیز هشدارهای لازم را به مسئولان داده‌اند ولی متاسفانه تاکنون اقدام اساسی از سوی مسئولان مربوطه(اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای) صورت نگرفته است.

در همین راستا عصر امروز تصادف مرگباری در محور زنجان -دندی رخ داد که متاسفانه چهار نفر از شهروندان زنجانی فوت شدند.

سرهنگ محمدعلی عظیمی رئیس پلیس راه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: متاسفانه عصر امروز  حدود ساعت 19 تصادف وحشتناکی در کیلومتر 18 محور زنجان - دندی رخ داد.

وی ادامه داد: بی‌احتیاطی و انحراف به چپ خودروی پژو 405 سبب شد که تصادف شاخ به شاخی با تریلر داشته باشند که متاسفانه چهار نفر از سرنشینان پژو فوت شدند و یک نفر هم به شدت‌ مجروح شد.

 رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: از تمام رانندگان تقاضا داریم که در هنگام خواب‌آلودگی به هیچ وجه رانندگی نکنند؛ همینطور در هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند و با اینکه بارها از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی تذکرات لازم به هموطنان داده می‌شود ولی برخی از آن‌ها توجهی به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ندارند.

وی در پایان به نقاط حادثه‌خیز جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و افزود: تمام نقاط حادثه‌خیز استان احصا شده و به مسئولان مربوطه اطلاع‌رسانی شده است ولی متاسفانه شاهد این هستیم که اقدامات لازم در زمینه رفع نقاط حادثه‌خیز صورت نمی‌گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۶۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان