//
کدخبر: ۳۳۰۲۰۹ //

نیوشا ضیغمی کشف حجاب کرد + عکس دامن کوتاه

نیوشا ضیغمی بازیگر معروف و خوشگل ایرانی است که البته به برکت عمل های زیبایی چنین خوشگل شده! برخی هم همچنان بر این نظرند که این بازیگر حتی الان هم زیبا نیست.

نیوشا ضیغمی کشف حجاب کرد + عکس دامن کوتاه

نیوشا ضیغمی همیشه و در هر فیلم و سریالی که بازی کند نقش دختری خوشگل را دارد که پسری عاشق و شیفته اوست اما به طور مثال الناز شاکردوست با وجود اینکه چهره جذابی دارد اما نقش های متفاوتی را بازی کرده و با استعداد درونی اش به این جایگاه رسید نه صرفا برای زیبایی!

از این ها که بگذریم نیوشا ضیغمی همسری پولدار دارد و با توجه به درآمد بالای خودش احتمال می رود که زندگی لاکچری هم داشته باشند. نیوشا خانم را همیشه با موهایی بلوند و روشن دیده ایم اما اینبار ظاهرا یکی از دوستدارانش خلاقیت به خرج داده و صورت خانم بازیگر را بر روی موهایی تیره فتوشاپ کرده است. این تصویر با وجود اینکه واقعی نیست اما با نظرات خوب زیاد کاربران همراه شد.

elhamhamidiiiiii_1622656782

نیوشا ضیغمی از دسته بازیگرانی است که علاقه بسیاری به میکاپ های غلیظ دارد. وی تقریبا هیچ گاه حتی با آرایش ملایم هم دیده نشده و همیشه با این روش چهره اش را از این رو به اون رو می کند. البته خانم بازیگر زیبایی خاص خودش را دارد اما با وجود عمل های زیبایی که انجام داده این کار کمبود اعتماد به نفس او را نشان می دهد.

elhamhamidiiiiii_1631556507

j1wvlv9rrDn4

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان