//
کدخبر: ۸۷۳۳۶ //
امیر سرتیپ آریان‌فر ارشد نظامی آجا در غرب کشور :

امروز ارتش از تمامی لحاظ در اوج آمادگی کامل است

امروز ارتش از تمامی لحاظ در اوج آمادگی کامل است
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری امیر سرتیپ فرهاد آریان‌فر ارشد نظامی آجا در غرب کشور با خبرنگاران نشریات محلی، سراسری و خبرگزاری‌ها در سالن کنفرانس این قراردگاه تشکیل شد.

ارشد نظامی آجا در غرب کشور در این نشست گفت: امروز در آستانه 29 فروردین هستیم، این روز تثبیت نظام و روز ارتش ایران است.

وی افزود: سپهبد سرتیپ سید صیاد شیرازی ، سپهبد صیاد فلاحی، سپهبد سرتیپ فکوری از جمله شهداها هستند.

ارشد نظامی آجا در غرب کشور گفت: پنج‌هزار ارتشی داریم که بعداز کوتاهی 28 مرداد از ارتش پاک‌سازی شده است و 1300 نفر در بند اسارت زندان تاقوت بودن  60 شهید داریم که در زندان طاغوت شهید شدند.

آریان‌فر ادامه داد: ارتش همیشه یار و یاور انقلاب بوده است هرچند برخی گروه‌های ضد انقلاب در دوران اول انقلاب شایعه پراکندگی کردند و بارها از انحلال حرف زدند.

وی افزود: اما ارتش امروزه برای حفظ تمامی اراضی انقلاب اعلام همبستگی کرده از روز اول پیروزی انقلاب تا به امروز  که تا آخرین قطره خونمان جانمان را نثار حفظ آب و خاک و میهن کنیم.

ارشد نظامی آجا در غرب کشور گفت: ارتش در اوج اقتدار هست و از نیروهای سپاه، بسیج و تمامی نیروهای انتظامی همه در راستای اعتدال و آرمان‌های انقلاب همیشه آماده‌اند.

آریان‌فر ادامه داد: ارتش امروز نسبت به گذشته از تمامی لحاظ در اوج آمادگی کامل می‌باشد.

وی افزود: امروزه ارتش و تمامی نیروهای سپاه و بسیج  با لطف لایزال الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و رهنمود فرماندهان ارشد نظامی این آمادگی کسب کرده و در حد عالا در هر تهدیدی آمادگی داریم

ارشد نظامی آجا در غرب کشور گفت: امروز سه‌شنبه غبارروی مزار شهدا را داشتیم و دیدار با امام آیت‌الله علما امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه داشتیم و امروز ظهر هم با خانواده‌شهدا و جانبازان دیدار خواهیم کرد و تجلیل از بازنشستکان در ایام هفته ارتش داریم.

آریان‌فر ادامه داد: دو میلیون 500 سرباز را 250 هزار کادر مستقیم در دفاع از میهن بودند چون که مدام شرح وظایف ما است حفظ تمامی ارضی وظیفه ارتش است حضور مستمر و مداوم ارتش است

وی افزود: حدود 240 کیلومتر نیروهای ارتش مستقر هستند و ار مرز کشور عزیزمان ایرانن دفاع خواهند کرد.

ارشد نظامی آجا در غرب کشور گفت: روند رو به رشد دارد 24 راهبرد از پارسال تدوین شده است و ما در راستای این راهبردها برنامه داریم و این تغییرات رشد خواهد یافت.

آریان‌فر ادامه داد: ارتش در روز اول به سرعت در 21 آبان  وارد میدان عمل شد و اولین یگان بود که بعداز  20 دقیقه بعداز حادثه وارد عمل شد و آخرین یگان بیستون واردعمل شدند و این دِین‌مان به این شعار «ارتش فدای ملت» را ادعا کردیم.

وی افزود: حضور نیروهای ارتش و سپاه تسکین بخش بود برای مردم و هم رضایت مندی مردو و ولی فقیه را فراهم کرده است.

ارشد نظامی آجا در غرب کشور گفت: ایثار و حرکت انسانی همه نیروها و ملت ایران قابل ستایش است  که  این را به عینه مشاهده کردم.

آریان‌فر ادامه داد: سه شهرستان رژه ارتش برقرار می‌شود در ارتفاعات و نقاط مرزی میدان مین دو درصد از مین‌های زیر خاک رفته در مرزها حدودا پاکسازی مین‌های که مانده شامل 10 هزار مین می‌شود که قرارگاه ارتش و قرارگاه  وزارت دفاع مشغول پاکسازی آن هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۷۳۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان