//
کدخبر: ۷۰۴۲۹ //

شمارش معکوس برای تغییر مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه

شمارش معکوس برای تغییر مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه

شمارش معکوس برای تغییر مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه محسن بیگلری مدیر اخلاق‌مدار و باتجربه تنها گزینه مناسسب برای اداره ورزش استان کرمانشاه می‌باشد.

بیگلری سال‌ها سکاندار ورزش استان‌های؛ کرمانشاه و سمنان بوده و در بحث عمرانی، توسعه فضای ورزشی، ارتباطات و... کارنامه قابل قبولی از خود ارایه داده است و توانسته نمره بیست کسب نماید و توانسته در زمان ریاست خود عملکرد خوبی بجای گذارد.

در میان گزینه‌های مطرح شده تنها محسن بیگلری نامی باسابقه و درخشان برای مدیریت اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه است.

بعداز بیگلری کرمانشاه روز خوشی از لحاظ ورزش ندیده در زمان مهدی گردانی ورزش به روزمرگی رفت و عباس امانی هم نتوانست در مدتی که سکاندار این اداره بود کاری از پیش ببرد و زمان لازم بود تا زخم این اداره ترمییم یابد هر چه عباس امانی تلاش کرد ولی باند بازی و کمبود بودجه در آن وقت کار را نشد کرده تا این که مجتبی جوهر بر صندلی ریاست نشست و از همان روز اول ابلاغش در چنجم اسفند 1395 ورزش به بی‌راهه رفت و لکه پنجشنبه سیاه در ورزش کرمانشاه هیچ وقت پاکنخواهد شد تا زمانی که ارسلان حسینی یکی دیگر از با تجربه‌های ورزش سکاندار شد و بارقه امید نزد ورزشکاران شکل گرفت ولی بعداز 11 ماه زحمت شبانه روزی ارسلان حسینی هم نتیجهنداد هرچند تلاش شبانه روزی  انجام داد ه ولی به نتیجه دلخواهش نرسید.

ارسلان حسینی کم نگذاشت ولی نیروهای کارآمد و کار بلد کمتر به کمک اش کردند و ضربه اش از معاون مالی و روابط عمومی اش خورد تا این که زمزمه بازنشستکی اش مطرح است ولی هیپ از ارزش‌هایی حسینی کم نمی‌شود و ارسلان حسینی مدیری تواناست باید تغییراتی انجام می‌داد و دیر به این نتیجه رسید و بازنشستگی هم مجالش نداد تا بیشتر خدمت نماید. حال پس از این سیر طولانی تنها ورزش کرمانشاه لطمئه خورد و سالیان سال است در وضعیت مناسب سپری نمی‌کند.

امروز هم خبرهای خوشی برای ورزش به گوش می‌خورد و آن هم نام محسن بیگلری مدیری با تجربه و لایق، اخلاق‌مدار و کاربلد که ورزش کرمانشاه را بدست بگیرد این نوید روزهای خوشی و پر از امید برای ورزش کرمانشاه است.

ورزش کرمانشاه پس از عبور از چند سال مدیریت بی‌تجربه نیاز به مدیری با تجربه دارد تا ورزش استان کرمانشاه را از وضعیت نابسامان فعلی خارج سازد.

محسن بیگلری که سابقه‌ای ارزشمند و طولانی در مدیریت داشته است به خوبی هم مربیان، داوران، ورزشکاران و  ورزش را هم می‌شناسد و از همه مهم‌تر از جنس ورزش است و بارها با تکیه بر اخلاق‌مداری و درایت و استفاده از نیروهای کارآمد توانسته از کمترین امکانات بیشترین بهره‌وری را داشته باشد.

ورزش کرمانشاه دیگر کشش آزمودن مدیران کم‌تجربه و بعضا بی‌تجربه را ندارد و مجالی برای آزمون و خطا نیست.

محسن بیگلری با  تجربه و اندوخته‌ای که در سطح مدیرت استان و کشور دارد می‌تواند بار دیگر آرامش را به ورزش استان کرمانشاه  برگرداند.

پرهیز از شعارگرایی و عملگرا بودن، تکریم کارکنان و جامعه ورزش، دانش مدیریتی کافی از جمله خصایص ممتاز بیگلری می‌باشد.

ولی از همه مهم‌تر تجربه، اخلاق مداری و پاک بودن این انسان بزرگ است که می‌تواند دست باندبازی‌ها و لابگری‌ها را کوتاه نماید و ورزش انسان پاک می‌خواهد که خدا را شکر  محسن بیگلری داراست.

هرچند از برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم  به عنوان یک خبرنگار خواستارم که ورزش استان کرمانشاه را به بازی نگیرید و سیاسی با ورزش برخورد نکنید، چون سیاسی‌کاری به ورزش و مردم این استان مظلوم ضرر و آسیب  وارد می‌نماید.

 اگر خدای نخواسته نماینده‌ای هم کوتاهی نماید فرداها نیز باید جوابگو مردم باشد چون وکیل مردم‌اند پس باید دقت بیشتری نمایند تا فضای ورزش بیشتر از این به قهقهرا نرود و با دفاع از افراد بی‌سواد و کم تجربه برای احراز مدیریت در کرمانشاه اعتماد مردم را از بین نبرید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۴۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان