//
کدخبر: ۳۰۲۵۱۵ //

محفل شعر آیینه های بی زنگار در اسلام آبادغرب برگزار شد

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و با حضور شاعران و هنرمندان اسلام آبادغرب محفل شعر آیینه های بی زنگار برگزار شد.

محفل شعر آیینه های بی زنگار در اسلام آبادغرب برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

صبح امروز با حضور فرماندار اسلام آبادغرب و جمعی از مسئولان و شاعران و هنرمندان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا محفل شعر آیینه های بی زنگار در اسلام آبادغرب برگزار شد.

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آباد غرب با تبریک روز شهید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ضمن تقدیر از ارجای برنامه های فرهنگی در شهرستان، اظهار کرد: در آستانه دو انتخابات سرنوشت ساز هستیم که این انتخابات از دستاوردهای خوب مبارزات انقلاب  و دفاع مقدس می باشد که مردم با حضور در انتخابات سرنوشت خود را رقم می زنند.WhatsApp Image 2021-03-10 at 20.30.29

وی با تقدیر از شاعران و هنرمندان شهرستان گفت: این عزیزان با سخن شیوا و با زبان شعر و ادبیات مقام شهدا و حماسه رزمندگان را بیان کردند و  حق مطلب را ادا نمودند.

حیدری گفت: دفاع مقدس حاکی از حماسه های بی  بدیلی است که در  هشت سال جنگ اتفاق افتاد که باید به رشته تحریر در آیند و برای آیندگان ثبت و ضبط شوند تا رشادت دلاورمردان و شیرزنان سرزمین ما ماندگار شود و بعنوان گنجینه‌ای پر بها برای آینده  ملت بدرخشد.WhatsApp Image 2021-03-10 at 20.30.29 (2)

حجت الاسلام کرمی مدیر حوزه علمیه امام خمینی اسلام آباد غرب در این مراسم عنوان کرد: شهدا شاهد  و ناظر بر اعمال ما هستند و بالا ترین مقام را در نزد خداوند دارند لذا باید شهدای زنده را دریابیم و برخی جانبازان قطع نخاعی که خانواده‌هایشان بصورت جهادی از ایشان پرستاری می‌کنند را دریابیم، برخی خانواده‌های ایثارگر صورت خود را با سیلی سرخ می کنند و گمنام هستند لذا باید یاد و خاطره شهدا را همیشه زنده نگه داریم و راه و روش ایشان در سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با تشکر و قدردانی همکاری و همراهی ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای شهر و هلال احمر در برگزاری این برنامه گفت : باید از شاعران عزیزی که در این جلسه حضور پیدا کردند و با قرائت اشعار خود در بزرگداشت این روز نقش آفرینی می کنند تقدیر نمایم.

وی همچنین افزود: شهادت یک فرهنگ است و همین فرهنگ امروز باعث عزت و اقتدار نظام اسلامی شده است و باید تلاش کنیم مسیری که شهدا رفتند را دنبال کنیم.

در ادامه این مراسم مهین زمانی با تبریک روز بزرگداشت شهدا گفت : وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم.WhatsApp Image 2021-03-10 at 20.30.29 (1)

وی افزود: از هنرمندان و شاعران عزیزی که در این جمع حضور دارند و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند قدردانی می کنم.

در این مراسم روح الله شرفی، حمید علی مددی، فرانک شریفی، مریم رضایی، سمیه شریفی، سید صادق خاموشی و خداداد کمرخانی اشعار خود را با مضمون شهدا قرائت کردند و خوانند خوش صدای اسلام آبادغرب فرزاد حسینی آواز زیبایی در وصف شهدا خواندند.

در پایان مراسم از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  از محمد جواد مهرشاد نفر اول جشنواره شهید سلیمانی در بخش مقاله نویسی تقدیر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۵۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان