//
کدخبر: ۴۲۹۹۰۶ //

پیش فروش ایران خودرو در آبان ماه با حراج تارا و آریسان آغاز شد + شرایط ثبت نام

جدیدترین دور ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ با عرضه دو خودروی داخلی تارا و آریسان آغاز شده است.

پیش فروش ایران خودرو در آبان ماه با حراج تارا و آریسان آغاز شد + شرایط ثبت نام
به گزارش فرتاک نیوز،

پیش فروش ایران خودرو   یکی از قطب های خودروسازی ایران است که در کنار سایپا پرتیراژترین خودروهای تولید داخل را عرضه می کند. انواع پژو شامل پژو 206، پژو 207 و پژو پارس و دنا، رانا، سورن و تارا از خودروهای محبوب ایران خودرو هستند. محصولات ایران خودرو به نسبت محصولات سایپا قیمت بالاتری دارند. ایران خودرو در سالهای جدید از خودروهای جدیدی رونمایی کرده است. تازه ترین خبر درباره ایران خودرو را در ادامه بخوانید.

جدیدترین دور ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ با عرضه  دو خودروی داخلی تارا و آریسان آغاز شده است. موعد تحویل خودروها نیز ۱۵،۲۰ و ۹۰ روزه اعلام شده است. در ادامه شرایط فروش ایران خودرو در آبان را بخوانید

شرایط پیش فروش ایران خودرو بدون قرعه کشی 1402

به نوشته اقتصادآنلاین، متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند در طرح ثبت نام وانت آریسان ۲ دوگانه سوز شرکت کنند. فروش فوق العاده آریسان ، بدون کنترل پلاک فعال و ثبت نام های قبلی با موعد تحویل حداکثر ۲۰ روزه است. در این طرح صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می‌گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک استعلام خواهد شد. برای ثبت نام آریسان نیازی به ثبت نام قبلی در سامانه یکپارچه نیست. مهلت ثبت نام آریسان تا تکمیل ظرفیت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۹۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان