//
کدخبر: ۴۲۸۸۹۹ //
خودرو|بی ام و

بی ام و از شاسی بلند کوپه جدید iX۲ رونمایی کرد+عکس

بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، بی ام و اخیراً از محصول الکتریکی کاملاً جدید خود با نام iX2 رونمایی کرد.

بی ام و از شاسی بلند کوپه جدید iX2 رونمایی کرد+عکس
بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، بی ام و اخیراً از محصول الکتریکی کاملاً جدید خود با نام iX2 رونمایی کرد. این محصول، یک شاسی بلند کوپه اسپرت تمام الکتریکی است که ترکیبی از توان زیاد و بازدهی بالا را به رانندگان ارائه می کند.

این کراس اوور کوپه جدید مونیخی ها برای تامین قوای محرکه خود دو موتور الکتریکی را به کار می گیرد که قادر به تولید قدرت ۳۱۳ اسب بخار و گشتاور ۴۹۳ نیوتن متر هستند. نیرو این پیشرانه برقی به هر چهار چرخ منتقل می شود و این خودرو بی ام و با بهره گیری از آن می تواند ظرف ۵.۶ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. ضمن این که سقف سرعت آن ۱۷۸ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

شاسی بلند iX2,خودروی iX2 بی ام و

جهت تامین انرژی آی ایکس ۲ یک باتری ۶۴.۸ کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده است که با اتکا بر آن امکان پیمایش مسافت ۴۱۶ تا ۴۵۰ کیلومتر وجود خواهد داشت؛ پیشرفتی جزیی نسبت به هم خانواده آن iX1 که شعاع حرکتی حداکثر ۴۳۷ کیلومتری داشت. این باتری با شارژر معمولی آنبرد AC طی حدود ۶ و نیم ساعت به صورت کامل شارژ می شود، ولی همچنین امکان شارژ آن با شارژر ۲۲ کیلوواتی AC در کمتر از ۴ ساعت وجود دارد. علاوه بر همه این ها با فناوری فست شارژ DC میتوان این کوپه آلمانی را طی حدود نیم ساعت از ۱۰ تا ۸۰ درصد شارژ کرد.

 

شاسی بلند iX2,خودروی iX2 بی ام و

سیستم عامل نسخه ۹ بی ام و، سیستم صوتی با ۶ اسپیکر و ۱ آمپلی فایر، تهویه خودکار دوناحیه ای بهمراه پمپ حرارتی و مسیریابی جی پی اس مبتنی بر کلود امکانات موجود برای راننده در فضای داخلی بی ام و iX2 هستند.

مونیخی ها بزودی تولید iX2 را آغاز می کنند تا نهایتاً در مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ تا فروردین ۱۴۰۳) اولین دستگاه های آن را به مشتریان اروپایی تحویل بدهند. این درحالی است که هنوز جزئیاتی درباره وضعیت عرضه این کراس اوور کوپه آلمانی در بازار ایالات متحده در دسترس نیست. احتمالاً بی ام و در تاریخ دیرتری این محصول جدیدش را در آمریکا عرضه کند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۸۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان