//
کدخبر: ۱۴۲۳۳۹ //

سه طرح دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی افتتاح شد

سه طرح دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی عصر دوشنبه با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد.

سه طرح دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی افتتاح شد
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در حاشیه آیین افتتاح این طرح ها در جمع خبرنگاران گفت: در این ارتباط 2 کارگاه آموزشی و یک ساختمان آموزشی به مساحت یکهزار و 800 متر مربع در دانشکده های فنی و حرفه ای دختران و پسران بیرجند و فردوس افتتاح شد.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: عملیات اجرایی ساختمان آموزشی فنی و حرفه ای پسران بیرجند نیز به مساحت یکهزار و 500 متر و اعتبار 3.5 میلیارد تومان آغاز شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی اظهار داشت: تکمیل و تجهیز یکهزار و 600 متر ساختمان آموزشی، 600 متر مربع سلف سرویس، 900 متر مربع خوابگاه دانشجویی و مجموعه کارگاهی به مساحت 300 مترمربع با هزینه کرد سه میلیارد تومان در شهرستان قاینات به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد: در فردوس هم تفاهم نامه ای منعقد شد تا یکی از مدارس این شهرستان که خالی است نیز در اختیار دانشگاه فنی و حرفه ای قرار گیرد تا برای آموزش دختران زمینه های لازم فراهم شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی اظهار داشت: در دانشکده قاین با خریداری یک دستگاه سی ان سی با اعتبار 350 میلیون تومان اکنون 18 دانشجوی این رشته ضمن فراگیری آموزش های لازم، با یکی از شرکت های دفاعی قرارداد بسته و قطعه می سازند.

وی ادامه داد: امروز این کارگاه بطور رسمی افتتاح شد و این آموزشکده قراردادی به ارزش 62 میلیون تومان با صنایع شهرستان مشهد امضا کرده و کار تولید هم انجام می دهد.

نخعی با بیان اینکه امسال 17 رشته جدید به دانشگاه فنی و حرفه ای استان افزوده شده است یادآور شد: در حال حاضر پنج مرکز آموزشی و دانشکده در خراسان جنوبی داریم و چهار هزار و 217 نفر در این مراکز در حال تحصیل هستند.

وی گفت: از نظر فضای خوابگاهی برخی در شهرستان های قاین، فردوس و طبس مشکلی وجود ندارد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی افزود: در شهر بیرجند با کمبود خوابگاه برای پسران مواجه ایم در حالیکه خوابگاه یکی از دانشگاه های شهر خالی است و رایزنی می کنیم در اختیار دانشگاه ما قرار بگیرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۳۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان