//
کدخبر: ۹۹۳۲۳ //

دستگیری عاملان حمله به آرایشگاه زنانه

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری باند سارقان به عنف آرایشگاه زنانه شهرستان بجنورد ،در کمتر از 48ساعت در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "حسین بدری در خصوص جزئیات این خبر گفت : شامگاه روز دوشنبه سارقان به عنف از یک آرایشگاه زنانه در خیابان طالقانی بجنورد، با تهدید سلاح سرد، طلا و جوهرات و تلفن همراه افراد را به سرقت Stealing برده بودند.

وی با اشاره به حساسیت این پرونده، اظهار داشت: بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند و تحقیقات خود را شروع کردند.

سرهنگ بدری تصریح کرد : با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به پلیس Police آگاهی استان ارجاع داده شد و ماموران آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی ودستگیری سارقان آغاز کردند.

جانشین انتظامی استان بیان داشت : کارآگاهان پلیس استان با اقدامات پلیسی ،اطلاعاتی و فنی وبا همکاری خوب و لحظه ای دادستان مرکز استان موفق به شناسایی 3 نفر از سارقان به عنف آرایشگاه زنانه شدند.

این مقام انتظامی افزود : با هماهنگی مقام قضایی،شب گذشته ماموران موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل نمایند.

وی با اشاره به دستگیری سارقان و کشف آلات و ادوات جرم Crime از قبیل چاقو و افشانه از متهمان ،خاطرنشان کرد: : سه دستگاه گوشی تلفن همراه، مقداری طلا و جواهرات و ساعت وسایر اموال به ارزش 200میلیون ریال از سارقان کشف و تحویل مال باختگان شد.

سرهنگ بدری در پایان با بیان اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی واز آن طریق روانه زندان Prison شدند ، از شهروندان خواست با رعایت نکات امنیتی فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل Bridge ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۳۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان