//
کدخبر: ۹۹ //

اعتراف قاتل آشنا به قتل زن جوان

قاتل آشنا که پس از درگیری با زن جوان، او را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود، چهار ماه بعد از جنایت دستگیر شد.

اعتراف قاتل آشنا به قتل زن جوان

به گزارش فرتاک نیوزسه‌شنبه هفته گذشته ماموران یکی از شهرهای غربی کشور در جریان قتل زن جوانی در خانه‌اش قرار گرفتند. ماموران با حضور در آنجا با جسد غرق در خون زن جوان داخل یکی ازاتاق‌ها روبه‌رو شدند.

با هماهنگی قضایی، جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. ماموران خانه را جست‌وجو کردند تا شاید ردی از عامل این جنایت به دست بیاورند. سرانجام گوشی تلفنی را یافتند که کناری افتاده بود. ابتدا گمان کردند شاید گوشی متعلق به مقتول باشد. بنابراین آن را به خانواده وی که در محل جنایت بودند، نشان دادند که آنها اعلام کردند گوشی متعلق به دخترشان نیست و نمی‌دانند مال چه کسی است. ماموران اطمینان یافتند این گوشی متعلق به عامل جنایت بوده که گریخته است.

تحقیقات در این باره ادامه یافت تا این که ماموران در تحقیقات محلی متوجه شدند مردی با مقتول آشنایی داشته و هر از گاهی به خانه او در رفت و آمد بوده است. همین سرنخ کافی بود ماموران احتمال دهند گوشی باید متعلق به مرد آشنا باشد. با مشخص‌شدن هویت عامل جنایت، او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت؛ اما مدام مخفیگاهش را تغییر می‌داد. در ادامه ماموران متوجه شدند او به شهر کرج رفته است. ماموران برای دستگیری وی به آنجا اعزام شدند که معلوم شد متهم به قتل، این شهر را هم ترک کرده و به مکانی نامعلوم رفته است. ماموران همچنان در جست وجوی او بودند تا این که رد او را چند روز پیش در شهر کرمانشاه به دست آوردند. بنابراین با هماهنگی قضایی به آنجا اعزام شدند و با ورود به خانه‌ای که متهم آنجا پنهان شده بود، وی بازداشت شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اظهارات ضد و نقیضی بیان کرد؛ اما در ادامه تحقیقات به قتل زن جوان اعتراف کرد و درباره انگیزه‌اش به افسر تحقیق گفت: من و زن جوان با هم آشنایی داشتیم و به خانه‌اش در رفت و آمد بودم. با او اختلاف و درگیری پیدا کردم. روز حادثه وقتی به خانه‌اش رفتم با هم درگیر شدیم و با بالا گرفتن دعوایم با چاقویی که همراه داشتم او را به قتل رساندم. چند روزی در شهرهای مختلف سرگردان بودم تا این که آخرین مخفیگاهم لو رفت و بازداشت شدم.

متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

 

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان