//
کدخبر: ۹۸۶۸۳ //

پزشک قلابی در ارومیه انرژی درمانی می کرد

فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از متلاشی شدن باند تصادفات ساختگی در جنوب آذربایجان غربی خبر داد.

پزشک قلابی در ارومیه انرژی درمانی می کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار ناصر اصلانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از متلاشی شدن باند ایجاد تصادفات ساختگی در شهرستان های جنوب استان خبر داد و تشریح کرد: این افراد با همکاری ۶۹نفر از اعضای باند و خانواده خود در محورهای مواصلاتی جنوب استان اقدام به ایجاد تصادفات ساختگی می کردند و در حین تصادف با شکستن دست و پا و بینی خود با چکش و ایجاد جراحت در خود اقدام به دریافت هزینه های گزافی از بیمه می کردند.

سردار اصلانی با تاکید بر دستگیری ۷ نفر از اعضای این باند اظهار کرد: این باند از سال ۱۳۹۰ فعالیت  خود را شروع کرده بود که تاکنون نیز از طریق ایجاد تصادفات ساختگی ۳۰میلیارد ریال از بیمه ها پول دریافت کرده و یک میلیارد و پانصد میلیون ریال نیز در حال دریافت بودند که هوشیاری ماموران پلیس آگاهی استان مانع از این کار شد.

وی تصریح کرد: همکاری هیچ یک از مسئولان شرکت های بیمه، دستگاه های اجرایی و پلیس راهنمایی و رانندگی با این افراد محرض نشده است و این افراد با شگرد های ماهرانه ای بدون اطلاع دستگاه های ذی ربط اقدام به تاراج بردن بیت المال می کردند که با همکاری مقامات قضایی در آینده نزدیک تمام اموال سرقت شده و هزینه های دریافتی این افراد از شرکت های بیمه به حساب بیت المال بازگردانده خواهد شد.

فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به پرونده سرقت های سریالی انجام گرفته توسط باند حرفه ای سرقت در شهرستان های ارومیه، خوی، نقده و مهاباد صورت گرفته بود از دستگیری سه نفر دزد سابقه دار و ۲ نفر مال خر در این رابطه خبر داد و افزود: با انجام تحقیقات لازم دزدین دستگیر شده به انجام ۲۱ فقره سرقت در ارومیه و ۱۰ فقره سرقت در شهرستان های خوی، نقده، مهاباد  اعتراف کردند.

وی ارزش ریالی اموال کشف شده از دزدین را ۵ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد:در بازرسی از منازل دزدین همچنین یک دستگاه خوردو مسروقه، مقداری مواد مخدر و یک قبضه سلاح گرم نیز کشف شد.

سردار اصلانی سرقت ۱۸ تخته فرش دستباف را ازجمله سرقت های این باند برشمرد و تصریح کرد: ارزش ریالی فرش های سرقت شده بیش از ۴۰۰ میلیون ریال بوده است که تعدادی از این فرش ها توسط ماموران انتظامی استان کشف و تعدادی نیز با شناسایی انبار اموال مسروقه در یکی از شهرستان های تهران در حال پیگیری برای کشف و ضبط اموال و دستگیری دزدین است.

فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی همچنین از دستگیری یک پزشک قلابی در ارومیه که بدون داشتن مجوز طبابت و به صورت غیر قانونی اقدام به انرژی درمانی افراد می کرد خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۴۴ نفر از این فرد اعلام شکایت کرده انند و مبلغ ۳ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال توسط این افراد به پزشک قلابی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق اظهارات شاکیان اقدامات درمانی  پزشک دستگیر شده نتنها موجب بهبودی نشده بلکه مشکلات روحی و روانی بسیاری نیز در این افراد به بار آورده بود تاکید کرد: مردم استان برای انجام معالجات و اقدامات درمانی خود حتما از طریق مراکز مجاز و دارای مجوز رسمی از مراجع ذی صلاح اقدام کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۸۶۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان