//
کدخبر: ۹۸۰۶۴ //

۱۶ دانش آموز دبیرستان معین چگونه امتحان دادند؟

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران گفت: از مدرسه بازدیدهایی داشته‌ایم و تا پایان امتحانات باید جو آرامی را برای این دانش آموزان به وجود بیاوریم.

16 دانش آموز دبیرستان معین چگونه امتحان دادند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 ناصر کوهستانی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران در رابطه با آخرین وضعیت مدرسه‌ منطقه ۲ تهران که در آن گروهی از دانش آموزان مورد آزار جنسی توسط معاون آموزشی خود قرار گرفتند، بیان داشت: امتحانات این دانش آموزان در حال برگزاری است و آرامش نسبی نیز در مدرسه حاکم است.

وی افزود: با انتخاب یک ناظر مقیم از جانب اداره آموزش و پرورش سعی کرده‌ایم که در روند برگزاری امتحانات مشکلی به وجود نیاید. امتحانات امروز در فضای آرام برگزار شده است و در ادامه هم به همین صورت برگزار می‌شود.

کوهستانی تاکید کرد: بلافاصله بعد از این ماجرا، مدیر تعلیق و یک سرپرست برای مدرسه انتخاب کرده‌ایم تا کاملا قانونی کار مدرسه را جلو ببرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران در ادامه گفت: از مدرسه بازدیدهایی داشته‌ایم و تا پایان امتحانات باید جو آرامی را برای این دانش‌آموزان به وجود بیاوریم تا مشکل بیش از این برای آنها به وجود نیاید و تاکید می‌کنم دانش آموزانی که مورد آزار قرار گرفتند تحت نظر مشاور هستند تا بررسی‌های لازم در خصوص ابعاد این مساله صورت گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۸۰۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان