//
کدخبر: ۹۷۹۸۶ //
بازخوانی یک پرونده تلخ

داماد همه را زنده زنده سوزاند؛ پنجشنبه سیاه برای خانواده یک عروس روستایی+عکس

با مرگ دامادی که با ریختن بنزین، باعث آتش‌سوزی و مرگ همسرش و پدر و مادر او شده بود، اسرار این جنایت هولناک برای همیشه سر‌به‌مهر باقی ماند.


داماد همه را زنده زنده سوزاند؛ پنجشنبه سیاه برای خانواده یک عروس روستایی+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

این حادثه ظهر پنجشنبه حوالی روستای محمودآباد در شهرستان سیرجان رخ داد. محل آتش‌سوزی کارگاه و انبار ضایعات بود و وقتی آتش‌نشانان حریق را مهار کردند با 2مرد و 2زن روبه‌رو شدند که به‌شدت دچار سوختگی بودند. هرچند مجروحان به بیمارستان منتقل شدند اما 2نفر از آنها که زوج میانسالی بودند به‌دلیل شدت سوختگی جان باختند. یکی دیگر از مجروحان که دختر این زوج بود، پیش از انتقال به بیمارستان جزئیات مهمی را برای مأموران فاش کرد.

او گفت: عامل آتش‌سوزی شوهرم است که او هم در این ماجرا دچار سوختگی شده است. این زن مدعی بود که آن روز شوهرش درحالی‌که یک گالن بنزین به همراه داشته، وارد کارگاه شده و بنزین را روی پدر و مادر وی ریخته و از آنجا که پیک‌نیک در داخل کارگاه روشن بوده، آتش‌سوزی رخ داده است.

با این اطلاعات پرونده رنگ و بویی جنایی گرفت اما برای کشف حقیقت مأموران باید منتظر می‌ماندند تا 2 مجروح دیگر حادثه که یکی از آنها عامل این جنایت بود، بهبود یابند. این در حالی بود که داماد جنایتکار و همسرش با سوختگی 76درصد در بیمارستان بستری بودند و به گفته پزشکان حالشان وخیم بود. درحالی‌که تحقیقات در این پرونده ادامه داشت، داماد جنایتکار و همسرش نیز در جدال با مرگ مغلوب شدند و با مرگ آنها، انگیزه این جنایت برای همیشه سر به‌مهر باقی ماند.

با این حال مأموران در تحقیقاتی که انجام دادند یک قبضه چاقو از داماد جنایتکار پس از انتقال او به بیمارستان کشف کردند که نشان می‌داد وی قصد کشتن پدر و مادر همسرش را داشته است. از سوی دیگر در بازبینی فیلم‌های ضبط‌شده در دوربین مداربسته پمپ‌بنزین نیز تصاویر این مرد که در حال خرید بنزین برای اجرای نقشه‌اش بود به‌دست آمده و همه سرنخ‌ها از این حکایت دارد که وی با نقشه قبلی، مقداری بنزین خریده تا با آن پدر و مادر همسرش را بسوزاند اما در این حادثه خودش و همسرش نیز دچار سوختگی شده و درنهایت هر 4نفر آنها جانشان را از دست دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۷۹۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان