//
کدخبر: ۹۷۷۰۲ //

کشف ۴۸ کیلو تریاک از یک دستگاه کامیون حامل بار هندوانه

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۰۶ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در زیر بار هندوانه در عملیات مشترک پلیس کشف شد.

کشف 48 کیلو تریاک از یک دستگاه کامیون حامل بار هندوانه
به گزارش فرتاک نیوز،

کیومرث عزیزی؛ فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ضرورت مقابله با اعتیاد و اجتماعی کردن این پدیده شوم خانمان سوز اظهار داشت: زیرساخت های مبارزه با موادمخدر شامل افزایش مهارت های زندگی، ایجاد نشاط و شادابی، گسترش امکانات تفریحی است که به عنوان زیربنای روش های زندگی در هر جامعه ای می توانند برای ارتقای پیشگیری و مقابله در مورد آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد به مصرف موادمخدر صنعتی و شیمیایی مفید و مؤثر باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه زیادترین قشر در معرض آسیب مصرف موادمخدر، نوجوانان و جوانان هستند، حوزه فرهنگ باید برای مقابله با اعتیاد زیادتر فعال شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: به عبارت دیگر از لحاظ فرهنگی آموزش از خانواده تا مدرسه، از مدرسه تا دانشگاه و از دانشگاه تا جامعه و انتقال آموزه های ضروری برای افزایش مهارت های زندگی برای اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر ضروری است.

عزیزی ادامه داد: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی و یکی از استان های کشور، یک توزیع کننده گسترده مواد مخدر شناسایی و تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس این فرد در یکی از محورهای مواصلاتی کشور شناسایی و در عملیات پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در خودروی فرد دستگیرشده مقدار ۱۰۶ کیلوگرم تریاک به شکل ماهرانه ای در بین بار هندوانه جاسازی شده بود که کشف شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۷۷۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان