//
کدخبر: ۹۶۹۸۱ //

مرد قوی هیکل هنگام زورگیری در خیابان نبرد به دام افتاد

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری یک زورگیر هنگام زورگیری از یک شهروند خبر داد.

مرد قوی هیکل هنگام زورگیری در خیابان نبرد به دام افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ جهانشاه تیموری درباره جزئیات این خبر گفت: درپی شکایت شهروندان به دادسرای ناحیه ۶ محلاتی، درمورد سرقت و زورگیری های یک دزد قوی هیکل، پرونده این متهم به این کلانتری ۱۳۲ نبرد ارجاع شده و تیمی از ماموران این کلانتری برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران تجسس کلانتری قرار گرفت، تصریح کرد: ماموران محل های سرقت و تحقیق از مالباختگان در خصوص شیوه زورگیری را بررسی کرده و با اقدامات انجام شده مشخصات و چهره فرضی متهم به دست آمده و در میان گشت های انتظامی توزیع شد. در همین راستا پاتوق ها و محل های تردد این دزد به دست آمد و گشت های انتظامی با گشت زنی در محل هایی که احتمال حضور متهم وجود داشت اقدامات خود برای دستگیری وی را آغاز کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد افزود: اقدامات ماموران ادامه داشت تا این که شب گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی در حین گشت زنی در خیابان نبرد این دزد را در حال زورگیری از یکی از  شهروندان مشاهده کرده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

تیموری تصریح کرد: ماموران در اقدامی ضربتی این متهم را درحالی که قصد داشت با سلاح سرد از این شهروند زورگیری کند دستگیر کرده و به کلانتری منتقل کردند.

وی اضافه کرد: متهم به همراه شاکی به کلانتری منتقل شدند و در بررسی های انجام شده، به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از شهروندان با تهدید سلاح سرد در محدوده های شرق و جنوب شرق تهران اقرار کرد.

به گفته رییس کلانتری ۱۳۲ نبرد، در همین راستا برای متهم پرونده ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرای ناحیه ۶ محلاتی ارجاع شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان