//
کدخبر: ۹۶۷۱۷ //

قتل به خاطر متلک پرانی و رهایی از قصاص بعد از ده سال + جزییات

مردی که ۱۰ سال پیش در جریان درگیری برسر متلک پرانی پسر جوانی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود در دادگاه با حکم قصاص روبه رو شد و درحالی که یک گام با چوبه مرگ فاصله داشت توانست با جلب رضایت خانواده مقتول به زندگی برگردد اما برای محاکمه از نظر جنبه عمومی جرم در برابر قضات دادگاه کیفری ایستاد.

قتل به خاطر متلک پرانی و رهایی از قصاص بعد از ده سال + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

ایران، این مرد به نام «اکبر» ۱۰ سال پیش که ۳۷ ساله بود در خیابان سردار جنگل به جرم کشتن پسر جوانی دستگیر شد و پس از محاکمه در دادگاه به مرگ محکومش کردند. اما پس از ۱۰ سال توانست با جلب رضایت اولیای دم سرنوشتش طور دیگری رقم بخورد. او از نظر جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری به ریاست قاضی دکتر محسن زالی وبا حضور دکتر ابراهیم اسلامی پای میز محاکمه ایستاد و به ۱۰ سال زندان محکوم شد.او در دادگاه گفت: اگرچه به خاطر خرید و فروش مواد مخدر هم به ۱۰ سال زندان محکوم شده ام و تا دوره محکومیتم را نگذرانم نمی توانم از زندان آزاد شوم ولی حالا که رضایت اولیای دم را جلب کرده ام از قضات دادگاه تقاضای کمک دارم.

وی در حالی که بشدت اشک می ریخت گفت: من در سال هایی که در زندان بودم پدرم را از دست دادم و حالا فقط یک مادر دارم که می خواهم به خاطر او زودتر از زندان آزاد شوم و در چند سال آخر عمر مادرم در کنارش باشم. در زندان قرآن را حفظ کرده ام و دیپلم گرفته ام. حالا به حرمت ماه مبارک رمضان از قضات دادگاه تقاضای کمک دارم.

در پایان این جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و وی را به ۱۰ سال زندان محکوم کردند تا با گذراندن مدت محکومیت ۱۰ ساله اش از زندان آزاد شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۷۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان