//
کدخبر: ۹۶۰۴۹ //

دستگیری باند قاچاقچیان عمده مواد مخدر در تهرانپارس + عکس

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران پارس از دستگیری باند قاچاقچیان مواد مخدر و کشف شش کیلو ۷۳۰ گرم هروئین از این باند خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ منصور حشمتیان با اشاره به اینکه عوامل گشت کلانتری در حین گشت زنی در خیابان روشن غربی به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با دو نفر سرنشین مشکوک و در یک فرصت مناسب موتورسیکلت را متوقف و راکب و سرنشین آن را دستگیر کردند، گفت: از دست سرنشین موتور سیکلت حدود ۵۱ گرم مواد مخدر از نوع هروئین با لفافه کشف کردند .

سرهنگ حشمتیان با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه بیان داشتند در ازای دریافت مبلغ یکصد هزارتومان کار جابجایی مواد را انجام می‌دهیم، افزود: با همکاری متهمان دستگیر شده، متهم اصلی شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه دستگیر شد. متهم در حین دستگیری قصد معدوم کردن مواد مخدر همراه خود را داشت که با تلاش‌های صورت گرفته حدود ۲۵ گرم مواد مشکوک به هروئین کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران پارس درباره موارد مطروحه از سوی متهم، ادامه داد: متهم در بازجویی صورت گرفته بیان داشت که کلیه مواد مخدر مکشوفه از وی متعلق به شخصی به هویت د-ک بوده و حتی حدود هفت کیلو مواد مخدر وی در منزل من است که برای نگهداری مواد فوق مبلغ ۳۰۰ هزار تومان دریافت کردم.

وی تصریح کرد: با شگرد‌های فنی متهم در یک قرار صوری، با شخصی بنام جمشید قرار گذاشته شد و در هنگام تحویل مواد در یک عملیات ضربتی متهم اصلی دستگیر و از وی مقدار شش کیلو و ۷۳۰ گرم مواد مخدر هروئین کشف شد. با دستگیری متهم سوم، تلاش جهت دستگیری سرکرده باند بنامدانیال انجام و متهم در یک معامله دستگیر شد.

به گفته رییس کلانتری جوادیه تهرانپارس متهمان و مواد مکشوفه جهت تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس Police مبارزه با مواد مخدر فاتب شد.

 

دستگیری+باند+قاچاقچیان+عمده+مواد+مخدر+در+تهران+پارس

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۰۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان