//
کدخبر: ۹۵۲۱۶ //

کشف بیش از ۱۷ هزار تن موادمخدر در استان بوشهر

در سال گذشته استان بوشهر با کشف 17 تن و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر با 96 درصد کشفیات، به عنوان یکی از 10 استان برتر کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر شناخته شد.

کشف بیش از 17 هزار تن موادمخدر در استان بوشهر
به گزارش فرتاک نیوز،

ارسطو ترکمان‌منش دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در سال گذشته استان بوشهر با کشف 17 تن و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر با 96 درصد کشفیات، به عنوان یکی از 10 استان برتر کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر شناخته شد.

وی با اعلام این که شاهد رشد کشت تولید موادمخدر در یکی از کشورهای همسایه از 6 به 10 هزار تن هستیم که بخشی عمده‌ای از این تولیدات وارد کشورمان می‌شود، افزود: در سال گذشته از مجموع 809 تن انواع مواد مخدر کشف شده، 709 تن آن در 10 استان کشور بوده است.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر تصریح کرد: رشد 15 درصدی کشفیات مواد مخدر در کشور در کنار قرار گرفتن استان بوشهر در بین 10 استان برتر کشور از حیث کشفیات مواد مخدر، زمینه‌ای ایجاد کرده که استان بوشهر در کنار چهار استان دیگر می‌توانند مطالبات منطقی خود را به دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور ارائه و متناسب با ظرفیت‌های موجود امکانات دریافت کنند.

ترکمان‌منش یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون، سه تن موادمخدر در استان بوشهر کشف، هشت باند حمل و توزیع‌کننده مواد مخدر متلاشی و 550 نفر به همراه یک سری تجهیزات لجستیکی نیز از آنها ضبط شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان