//
کدخبر: ۹۴۹۵۲ //

حبیب به زن برادرم نظر داشت / وقتی پیامک او را دیدم از خود بی خود شدم + عکس

پسر جوان که دوستش را در بازار کفش تهران با ضربات متعدد چاقو کشته بود دیروز پای میز محاکمه ادعا کرد مزاحم ناموسش را کشته و از جنایت پشیمان نیست.

حبیب به زن برادرم نظر داشت / وقتی پیامک او را دیدم از خود بی خود شدم + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

، رسیدگی به این پرونده از اواخر شهریور ماه پارسال به دنبال تماس با کلانتری ۱۱۳ بازار  تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت. شواهد نشان می داد یک پسر ۲۰ ساله به نام حبیب در در انبار کفش در خیابان مولوی مورد حمله یک مرد جوان قرار گرفته و با ضربات متعدد چاقو کشته شده است.

پلیس به محل جنایت رفت و با جنازه خونین حبیب که با 24ضربه چاقو از پا در آمده بود روبه رو شد. پلیس در نخستین گام از تحقیقات میدانی دریافت حبیب از سوی دوست صمیمی اش به نام اصغر کشته شده است. با افشای این ماجرا اصغر ۲۱ ساله بازداشت شد و به جنایت اعتراف کرد.

وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد .در این جلسه اولیای دم برای متهم حکم قصاص خواستند.

سپس اصغر به دفاع پرداخت و گفت: از سالها پیش با حبیب دوست بودم. او همیشه به خانه ما رفت و آمد داشت. چون برادرم و همسرش هم در طبقه بالای خانه ما ساکت بودند به رابطه حبیب و زن برادرم مشکوک شده بودم. حبیب از بستگان دور زن برادرم هم بود. به همین خاطر برای مدتی او را زیر نظر قرار دادم و به رابطه پنهانی او با زن برادرم پی بردم. من حتی پیامک های رد و بدل شده بین آنها را نیز دیدم و همان موقع به فکر کشتن حبیب افتادم. من جرات نداشتم ماجرا را به برادرم بگویم. به همین خاطر چند شبانه روز در باره این ماجرا فکر کردم و تصمیم نهایی را گرفتم.

وی در تشریح جزییات جنایت گفت: ساعت هشت صبح به انبار کفش که محل کار حبیب بود رفتم و بدون اینکه حرفی به او بزنم با چاقو به جانش افتادم.من همان موقع محل را ترک کردم و به اداره پلیس رفتم تا واقعیت را بگویم. حالا هم می گویم از اینکه دوستم را کشته ام پشیمان نیستم.او مزاحم ناموسم بود و به همین خاطر باید کشته می شد.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۴۹۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان