//
کدخبر: ۹۴۹۴۲ //

پلیس ۲۰ میلیون ریال وجه نقد را به صاحبش برگرداند

فرمانده انتظامی هرسین گفت: مامور وظیفه شناس و امانت دار این شهرستان، کیف یکی از شهروندان را که حاوی مدارک و 20 میلیون ریال وجه نقد بود به صاحبش برگرداند.

پلیس 20 میلیون ریال وجه نقد را به صاحبش برگرداند
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ همتعلی شکری اعلام کرد: به تازگی یکی از شهروندان در تماس با پلیس 110 از مفقود شدن کیف خود که حاوی مقدار زیادی اسناد و مدارک به همراه وجه نقد بود، خبر داد.

وی افزود: پس از گذشت مدت کوتاهی، افسر گشت کلانتری 11 شهرستان هرسین به اسم گروهبان یکم 'عباس الماسی' طی تماس با مرکز فویت های پلیسی 110 اعلام می کند کیف مذکور را در نمایشگاهی که به مناسبت ماه مبارک رمضان دائر شده بود، پیدا کرده است.

سرهنگ شکری خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی و تماس با فرد صاحب کیف، وسایل و اموال مفقود شده به همراه 20 میلیون ریال وجه نقدی که در آن قرار داشت، به وی تحویل شد.

فرمانده انتظامی هرسین تاکید کرد: به زودی از این مامور پلیس وظیفه شناس و امانت دار به نحو شایسته ای تجلیل و قدردانی خواهد شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف هفت هزار و 589 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین براری افزود: به دنبال اطلاع ماموران مبنی بر توزیع لوازم آرایشی قاچاق در سطح شهر کرمانشاه، موضوع در دستور کار قرار گرفت تا اینکه با انجام اقدام های اطلاعاتی و پلیسی، محل دپو و انبار کالای قاچاق در یکی از محلات شهر شناسایی شد.

وی ادامه داد: پس از کسب مجوز قضایی و بازرسی از انبار، ماموران بیش از هفت هزار و 500 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق که بنا برنظر کارشناسان ارزش آن به 900 میلیون ریال می رسد، کشف شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به دستگیری یک متهم در این راستا، از معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب خبر داد.

وی در پایان از پلمب انبار دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و اهتمام پلیس برای مبارزه با این پدیده در سال حمایت از کالای ایرانی نیز سخن گفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۴۹۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان