//
کدخبر: ۹۴۳۷۴ //

مرده در کرمانشاه زنده شد!

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری فردی که به قصد شوخی کردن با وی، اقدام به انتشار اعلامیه ترحیم دوست خود کرده بود، خبر داد.

مرده در کرمانشاه زنده شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ علی کریمی، رئیس پلیس Police فتا استان کرمانشاه اظهار کرد: اخیرا فردی مسن با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد که فردی ناشناس با استفاده از شبکه اجتماعی و با استفاده از عکس پروفایل وی اقدام به چاپ اعلامیه ترحیم و فرستادن آن برای دیگران کرده که این کار باعث ایجاد مزاحمت و هتک‌حیثیتش شده است.

وی با بیان اینکه موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت، افزود: پس از انجام بررسی‌های تخصصی با تلاش کارشناس پلیس فتا استان و اقدامات فنی و پلیسی، عامل انتشار آگهی ترحیم در شبکه اجتماعی تلگرام Telegram شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

کریمی گفت: متهم که از دوستان شاکی بود، احضار و در بازجویی‌ها به جرم Crime خود اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم در اظهارات خود عنوان کرد که شاکی از دوستان وی بوده و زمانی که از بازنشسته شدنش مطلع شده به قصد مزاح اعلامیه ترحیم او را طراحی و آن‌ را ارسال کرده است.

وی با یادآوری قانون Law جرائم رایانه‌ای عنوان کرد: هر گونه مزاحمت سایبری که به قصد اذیت و آزار یا انتقام جویی و حتی تفریح باشد مجاز نیست و مرتکبین این امر در صورت داشتن شاکی در محاکم قضائی محاکمه خواهد شد.

کریمی در پایان از شهروندان خواست در صورت مواجهه شدن با مشکلی در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری، لینک ثبت گزارش های مردمی در میان بگذارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۴۳۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان