//
کدخبر: ۹۳۶۵۲ //

در خانه مجردی پسر تهرانی چه اتفاقی افتاده است؟ + عکس

جسد پسر جوان در حالیکه سه روز از مرگش می‌گذشت و نایلونی روی سرش کشیده شده بود، در منزل مجردی وی کشف شد.

در خانه مجردی پسر تهرانی چه اتفاقی افتاده است؟ + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت 14 روز گذشته (23 اردیبهشت جاری) مأموران کلانتری 140 باغ‌فیض در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت اعلام کردند پسر بیست و یک ساله‌ای به طرز مشکوکی در یک خانه در طبقه سوم یک آپارتمان در غرب تهران به کام مرگ فرورفته است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر، سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل کشف جسد حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

تیم جنایی با حضور در محل، با جسد پسر جوان بر روی تخت‌خواب در حالیکه نایلونی روی سرش کشیده و سیمی دور گردنش پیچیده شده بود،‌ مواجه شدند.

بررسی‌های تکمیلی حاکی از آن بود که متوفی از حدود دو سال قبل به تهران آمده و خانواده وی در شهرستان ساکن هستند، از سه روز قبل خانواده متوفی با عدم پاسخگویی تلفن فرزندشان نگران شده و از دوستان و آشنایان که در تهران سکونت داشتند کمک خواسته بودند که در نهایت اقوام متوفی نیز به محل سکونت وی مراجعه کرده و پس از عدم پاسخگویی وی، آتش‌نشانی و پلیس Police را درجریان قرار داده بودند.

در نهایت آتش‌نشانان و مأموران انتظامی با گشودن در خانه متوفی، با جسد بی‌جان وی مواجه شدند.

تحقیقات تکمیلی نشان داد حدود سه روز از مرگ متوفی می‌گذرد و وی با اخذ ویزای یکی از کشورهای اروپایی قصد سفر به آنجا را داشته است.

در نهایت جسد متوفی برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۶۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان