//
کدخبر: ۹۳۱۹۱ //

راز پسر گمشده رییس جمهور چه بود؟! / بعد از ترور این ماجرا لو رفت

قهرمان سالخورده و سابق بیسبال آمریکا پس از سال ها بی خبری با یافتن گواهینامه تولدش فهمید پسر رییس جمهوری ترور شده کشورش است.

راز پسر گمشده رییس جمهور چه بود؟! / بعد از ترور این ماجرا لو رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

داستان جالب زندگی این بیسبالیست بازنشسته این روز ها نقل محافل دنیاست. جیم پالمر (Jim Palmer) قهرمان 72 ساله بیسبال آمریکا، پس از یافتن گواهینامه تولدش در نیویورک و یافتن نام "کِنِدی"، به این راز بزرگ پی برده است.

پالمر میگوید: همیشه یک حسی درون او به او اطمینان میداده که خون او متعلق به خانواده ی پالمر، خانواده ای که او را به فرزندی قبول کرده اند، نیست، ولی هیچگاه نتوانسته بود این موضوع را ثابت کند تا اینکه یک گواهینامه قدیمی که مربوط به یک بیمارستان در نیویورک بود، از داستان جالب زندگی وی پرده برداشته است.

به گزارش روزنامه دیلی میل؛ همسرِ جیم با مشاهده نام کندی در این گواهی و البته شباهتی که بین او و رئیس جمهور ترور Assassination شده آمریکا وجود داشت، به این قضیه شک می‌کند و یک نمونه تست DNA جیم را به موزه مشاهیر نیویورک برده و تقاضا میکند که با DNA جان اف. کندی مقایسه شود. اقدامی که با توجه به شناخته شده بودن جیم پالمر مورد موافقت خانواده کندی قرار می‌گیرد و همان جواب های اولیه آزمایش، تایید می‌کند که جیم پالمر فرزند جان اف. کندی رئیس جمهور اسبق آمریکا و احتمالا یکی از معشوقه هایش است که بعداً از طریقی به خانواده پالمر سپرده شده است و این راز با مرگ پدر و مادر خوانده جیم پالمر همواره مسکوت مانده است.

پس از تایید صحت این نسبت، خانواده کندی رئیس جمهور اسبق آمریکا به این قهرمان کهنسال پیشنهاد داده اند که نام خانوادگی کندی را برای خود برگزیند، که او این پیشنهاد را رد کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۱۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان