//
کدخبر: ۹۱۸۱ //

انتقام متفاوت از هوو/شوهرم هوویم را بیشتر از من دوست داشت

زن جوان برای انتقامجویی از هوویش عکس‌های خصوصی او را در تلگرام منتشر کرد. این پرونده چند روز پیش با شکایت زن جوان در پلیس فتا خراسان رضوی به جریان افتاد.

انتقام متفاوت از هوو/شوهرم هوویم را بیشتر از من دوست داشت

شاکی می‌گفت که فرد ناشناسی در تلگرام خودش را به جای او معرفی کرده و با چت‌کردن با مردان غریبه، عکس‌های کاملا خصوصی وی را به جای عکس‌‌های خودش در اختیار آنها قرار می‌دهد. با شکایت این زن تحقیقات پلیس برای کشف راز این ماجرا آغاز شد و مأموران با بررسی‌های تخصصی موفق شدند عامل انتشار عکس‌های شاکی را شناسایی کنند. او کسی نبود جز هووی شاکی. زن جوان وقتی دستگیر شد، در بازجویی‌ها به سوءاستفاده از عکس‌های شاکی اعتراف کرد و گفت:

من و شاکی هووی یکدیگر هستیم و از آنجا که احساس می‌کردم شوهرم به او بیشتر از من علاقه دارد از وی کینه به دل داشتم و دنبال راهی بودم تا انتقام بگیرم و کاری کنم که از چشم شوهرم بیفتد. وی ادامه داد: از آنجا که عکس‌های خصوصی هوویم را در اختیار داشتم، عضو تلگرام شدم اما به جای اسم و عکس‌های خودم، از اسم و عکس‌‌های هوویم در پروفایلم استفاده کردم.

من در گروه‌های مختلف با مردان غریبه چت می‌کردم و طرح دوستی می‌ریختم و وقتی می‌خواستند عکس‌هایم را ببینند، عکس‌های هوویم را برایشان می‌فرستادم. تصور می‌کردم وقتی شوهرم متوجه این ماجرا شود، بی‌خیال هوویم می‌شود و به راحتی می‌توانم از او انتقام بگیرم اما اشتباه می‌کردم و خیلی زود دستم رو شد. سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتا خراسان رضوی با بیان این خبر گفت: پس از اعترافات متهم، برای او قرار قانونی صادر شد و پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان