//
کدخبر: ۹۰۰۴۱ //

فیلمبرداری شوم از خلوتی سیاه ۲ نوجوان آبادانی

پسر نوجوان آبادانی که از رابطه سیاه دو بچه محل شان فیلمبرداری کرده بود دستگیر شد و خانواده طعمه این پرونده کثیف به خاطر بی آبرویی از شهر بیرون رفتند.

به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت 10 شامگاه جمعه 7 اردیبهشت ماه امسال ماموران کلانتری 13 قدس آبادان در جریان درگیری در منطقه طیب قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی های ابتدایی پای در محل گذاشتند.

ماموران زمانیکه پای در محل گذاشتند مرد جوانی سراسیمه خود را به ماموران رساند و از سناریوی تلخی که برای فرزندش رقم خورده بود پرده برداشت.

این مرد به ماموران گفت: ماه گذشته پسر همسایه همراه پسر 14 ساله ام به پارک رسالت رفته بودند که پسر نوجوان در اقدامی سیاه پسرم را هدف آزار و ادیت قرار داده بود و همین باعث بی آبرویی ما در منطقه طیب شده بود که همراه خانواده ام برای زندگی به یک روستا سفر کردیم.

وی افزود: پس از یک هفته متوجه شدم یکی دیگر از پسرهای محل از رابطه سیاه پسر همسایه با پسرم فیلمبرداری کرده و آن را در فضای مجازی منتشر کرده اند که امشب به پارک آمدیم و با آنها درگیر شدم.

پسر نوجوان پس از دستگیری گفت: داخل پارک بودم که پسر همسایه از من خواست تا از صحنه سیاه با گوشی موبایل فیلمبرداری کنم که من نیز این اقدام ر انجام دادم ولی فیلم را در فضای مجازی پخش نکردم.

بدین ترتیب پسر 14 ساله به خاطر فیلمبرداری از رابطه سیاه 2 پسر بچه محله شان در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

بنا به این گزارش، متهم با دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پلیس Police اطلاعات و امنیت آبادان قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی دراین پرونده سیاه ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان