//
کدخبر: ۸۹۶۶۷ //

کیفرخواست قتل برای ۶ مامور پلیس تهران / ۳ جوان در این پرونده کشته شدند

پرونده شش مأمور پلیس که در جریان بازداشت یک مجرم فراری در سه راه افسریه تهران مرتکب قتل شده بودند در دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی می‌شود.

کیفرخواست قتل برای 6 مامور پلیس تهران / 3 جوان در این پرونده کشته شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

چهارم آبان‌‌سال‌94، مأموران پلیس از قتل سه‌مرد جوان در جریان عملیات تعقیب و گریز باخبر شده و در محل حاضر شدند.

بررسی‌ها نشان داد شش مأمور پلیس سوار بر دو دستگاه خودروی سمند و پژو به یک خودروی پراید سفید با چهار سرنشین مظنون شده و به طرف آنها تیراندازی کرده‌اند. در جریان حادثه سه نفر از سرنشینان به کام مرگ رفته و چهارمین نفر هم که لباس سربازی به تن داشت مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود.

یکی از عاملان حادثه گفت: «ما با نیابت قضایی از دادسرای سبزوار، در تعقیب مجرمی خطرناک بودیم که به اتهام قتل عمد تحت تعقیب قرار داشت. بعد از شناسایی مظنون متوجه شدیم که سوار بر خودروی پراید در حال عبور از سه راه افسریه است که به خودروی آنها فرمان ایست دادیم و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد، اما با فرار خودروی پراید ناچار به شلیک شدیم که در این حادثه متهم 24ساله به همراه برادر 30‌ساله و دوست 26 ساله‌اش کشته شدند.‌»

بعد از توضیحات شش مأمور پلیس اما در تحقیقات مشخص شد شلیک شتابزده صورت گرفته است. به همین دلیل برای مأموران پلیس کیفرخواست صادر و پرونده آنها به اتهام قتل عمدی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب شش مأمور پلیس به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۶۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان