//
کدخبر: ۸۹۰۶۱ //

ماجرای ضرب‌وشتم معلم در کلاس درس+ عکس

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان ماجرای ضرب‌وشتم معلم فیزیک در کلاس درس شهرستان حمیدیه را تشریح کرد .

ماجرای ضرب‌وشتم معلم در کلاس درس+ عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

بابک نوری زاده رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان، درباره ضرب و شتم معلمی در یکی از شهرستان‌های استان خوزستان، اظهار کرد: روز گذشته دانش‌آموز یکی از مدارس شهرستان حمیدیه با تأخیر در کلاس درس حاضر می‌شود و معلم درس فیزیک که سر کلاس حضور داشت به دلیل تأخیر دانش‌آموز او را به دفتر مدرسه هدایت می‌کند و مدیر مدرسه با خانواده دانش‌آموز تماس گرفته و آنها را از تأخیر فرزندشان در ورود به مدرسه مطلع می‌کنند.

وی افزود: پدر دانش‌آموز با حضور در مدرسه بدون آنکه به مدیر مدرسه حضور خود را اطلاع دهد، مستقیم به کلاس درس می‌رود و معلم را مورد ضرب‌ وشتم قرار داده و از محل متواری می‌شود، پس از این اتفاق آموزش و پرورش حمیدیه در محل حادثه حضور یافته و صورت جلسه‌ای را تنظیم و شکایتی را به مراجع قضایی ارائه می‌دهند. همچنین نیروی انتظامی نیز پیگیر این ماجرا است.

2236123

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: این معلم آسیبی ندیده و سالم است و جراحت او به صورت سرپایی باحضور اورژانس در محل درمان می‌شود. اما آسیب صرفا فیزیکی نیست و هتک حرمت معلم و محیط مدرسه در این ماجرا مورد اهمیت است.

وزارت آموزش و پرورش نیز از اقدامات ویژه برای استیفای حقوق معلم مضروب خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۰۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان