//
کدخبر: ۸۶۸۳۸ //

زنی با چاقو شکم شوهر سابقش را در اتاق خواب درید + عکس

زنی بعد از برقراری رابطه جنسی با همسر سابق اش سعی داشت وی را به قتل برساند برای رسیدگی به اتهامات اش دادگاهی شد.

 زنی با چاقو شکم شوهر سابقش را در اتاق خواب درید + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

زن جوانی که تصور می کرد همسر سابق اش قصد دارد دخترش را به پاکستان ببرد نقشه شومی را طراحی کرد.

وی همسرش را برای شام به منزل اش دعوت کرد و بعد از برقراری رابطه جنسی سعی داشت وی را با چاقو از پای درآورد. دالیا سعید به اتهام حمله خشونت آمیز به بلال میر در دادگاه حاضر شد و اذعان داشته در برابر حمله متجاوزانه همسرش از خود دفاع کرده است.

طبق اظهارات قربانی، دالیا سعی داشته دل و روده وی را با چاقو خارج کند قبل از اینکه با فلفل پاش ضربه ای به سرش وارد کند. متهم اتهام اقدام به قتل را رد کرده و در دفاع از خودش ادعا کرده در برابر حمله تجاوز همسر سابق اش به دفاع از خود پرداخته در حالی که میر مدعی است قبل از اصابت ضربات چاقو رابطه جنسی با رضایت و میل دالیا صورت گرفته است. در دادگاه بیرمنگام شنیده شده آقای میر 34 ساله با ویزای دانشجویی به بریتانیا قدم گذاشته و آشنایی وی با همسر سابق اش در رستورانی در غرب میدلندز که مشغول به کار بوده اند رقم خورده است.

ثمره ازدواج این زوج یک دختر است و در سال 2013 آنها به دلیل مشکلات پیش رو از هم جدا می شوند. میر که بار دیگر ازدواج می کند باعث بروز ترس در همسر سابق اش می شود که دخترش را به پاکستان ببرد. همچنین در دادگاه گفته شده این زوج اکتبر سال گذشته به درخواست خانم سعید 31 ساله جلسه ای برای صحبت در مورد وضعیت دخترشان در منزل وی می گذارند.

شاکی اذعان می دارد نمی داند متهم چاقو را چه جایی جاساز کرده بود که ناگهان در حالی که روی تخت دراز کشیده بود از آن برای قتل وی استفاده کند. در نهایت با فریادهای کمک خواهی اش توانسته از چنگال مرگ فرار کند. طبق شواهد موجود قصد متهم به کشتن بلال میر کاملا مشهود بوده است. دادگاه رسیدگی به اتهام خانم سعید همچنان ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۸۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان