//
کدخبر: ۸۶۲۷۳ //

سقوط مرد جوان به داخل چاه در سعادت آباد

نداشتن حفاظ و درپوش مناسب در دهانه چاهی که در برای آزمایش خاک حفر شده بود ، سقوط رهگذر جوان را به اعماق ۸ متری زیرزمین در سعادت آباد رقم زد.

سقوط مرد جوان به داخل چاه در سعادت آباد
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت 8:31 صبح امروز با تماس تلفنی مرد جوانی با سامانه 125 مبنی بر سقوط در یک چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 127 را به همراه تیم نجات 3، روانه محل حادثه در خیابان سعادت آباد بالاتر از میدان کاج خیابان اول کرد.

حسن ساعدی فرمانده ایستگاه 127 که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهار داشت : در محل حادثه یک قطعه زمین شخصی در مساحت زیادی مشاهده می شد که برای تست و آزمایش خاک(با هدف ساخت و ساز)، سه چاه در اعماق 8 متری زمین حفاری و بدون هیچگونه درپوش و حفاظ رها شده بود.

وی بیان کرد: مرد جوان در هنگام تردد از این محل ناگهان به اعماق چاه سقوط کرده و دچار شوک و ناراحتی شده بود.

وی افزود: این شهروند 33 ساله بلافاصله با بازگشتن هوشیاری در تماس با سامانه 125، حادثه را اطلاع رسانی و شرایط و موقعیت خود را گزارش کرده بود، که آتش نشانان به سرعت خود را به محل رساندند و با برپایی کارگاه مناسب و به کارگیری تجهیزات لازم، وی را از اعماق این چاه خارج کردند.

ساعدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه حال عمومی مرد جوان مساعد اعلام شد و آتش نشانان پس از ایمن سازی و ارائه تذکرات ایمنی با حضور عوامل شهرداری منطقه به ماموریت خود پایان دادند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۲۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان