//
کدخبر: ۸۵۸۴۰ //

فوری / نخستین عکس ها از ۶ دختر و پسر بچه گمشده گرمساری بعد از پیدا شدن + تصاویر

نخستین عکس ها از ۶ کودک گمشده گرمساری توسط پلیس انتشار یافت. این کودکان 8 روز بی سرپناه در خیابان های تهران سرگردان بودند تا اینکه در یکی از پارک های تهران توسط پلیس پیدا شدند.

فوری / نخستین عکس ها از ۶ دختر و پسر بچه گمشده گرمساری بعد از پیدا شدن + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ حداد، رئیس پلیس Police Police آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان از پیدا شدن کودکان گرمساری خبر داد و گفت: با توجه به اطلاع رسانی و پیگیری مستمر ماموران انتظامی استان صبح امروز هر شش کودک مفقود شده گرمساری توسط ماموران انتظامی تهران در یکی از پارک‌های تهران مشاهده و تحویل کلانتری محل و در نهایت تحویل خانواده‌های خود شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: این کودکان انگیزه خود را برای فرار Escape Escape از منزل تکدی گری در تهران اعلام کرده اند.

در تصاویر دیده می شود که رییس کلانتری 110 شهدا با خریدن اسباب بازی های مخصوص دختران و پسران به آنها هدایایی داده و پدر یکی از این کودکان که همگی با هم دخترعمو و پسرعمو هستند در کنارشان نشسته است.

photo_2018-04-09_18-14-31

12 فروردین ماه 6 دختر و پسر بچه از گرمسار بدون اطلاع خانواده هایشان به تهران آمدند و دیگر بازنگشته بودند تا اینکه پس از 8 روز پیدا شدند.

photo_2018-04-09_18-14-28

 این بچه ها همگی دختر عمو و پسر عمو هستند که روز 12 فروردین ماه با پرداخت 22 هزار و 500 تومان سوار بر خودرو شده و از گرمسار به تهران سفر کرده اند.

راننده خودرو این کودکان را به میدان آقانور منطقه افسریه رسانده بود و پس از آن دیگر اطلاعی از سرنوشت آنها نداشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۸۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان