//
کدخبر: ۸۳۲۰۳ //

تصادف اتوبوس گردشگران در مازندران ۶ زخمی برجا گذاشت

برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل گردشگران با یک دستگاه خودروی شخصی پراید در جاده ییلاقی فیروزجاه و نزدیکی روستای درازکش در بابل منجر به مصدومیت 6 نفر شد و آنها را روانه بیمارستان کرد .

 تصادف اتوبوس گردشگران در مازندران 6 زخمی برجا گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 این حادثه ساعت 12 و 20 دقیقه امروز به اورژانس 115 بابل گزارش شد و امدادگران هم بلافاصله برای ارائه خدمات به محل اعزام شدند .

 

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : بعد از اعلام وقوع این حادثه ، پرسنل اورژانس پایگاه بندپی شرقی و همچنین هلال احمر بابل به محل حادثه در نزدیکی روستای درازکش اعزام شدند .

 

مهدی غلام نیا روشن افزود : در این حادثه دو زن 46 ساله ، دو مرد 50 ساله و دو پسربچه هشت و چهار ساله مصدوم شدند .

 

وی با اشاره به اینکه تمامی مصدومان این حادثه سرنشینان خودروی پراید بودند ، ادامه داد : برای انجام کارهای درمانی مورد نیاز ، مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند .

 

به گفته سخنگوی اورژانس 115 بابل این اتوبوس حامل گردشگران و مسافران عازم مناطق ییلاقی مسیر بود که دچار این حادثه شد .

 

وی گفت : خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از مسافران اتوبوس آسیبی نرسید.

 

جاده صالحی ، جاده فیروزجاه و روستای درازکش که در فاصله حدود 40 کیلومتری تا شهر بابل قرار دارند از مناطق ییلاقی و تفریحی به شمار می روند.

 

مناطق ییلاقی و کوهستانی از جمله مناطقی است که مسافران وقتی به مازندران می آیند تجربه حضور در این مناطق را خواهان هستند و بیشتر مسافران به صورت تور به این مناطق عزیمت می کنند.

 

براساس اعلام ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تاکنون با ثبت بیش از چهار میلیون نفر شب اقامت ، این استان رتبه نخست را در میزبانی از مسافران نوروزی داشته است .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۲۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان