//
کدخبر: ۸۳۱۲۹ //

وقوع آتش سوزی در کانکس های زلزله زدگان سرپل ذهاب

سرپرست فرمانداری سرپل ذهاب از وقوع آتش سوزی در کانکس های اسکان اضطراری زلزله زدگان محله پاوه نار این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

 وقوع آتش سوزی در کانکس های زلزله زدگان سرپل ذهاب
به گزارش فرتاک نیوز،

محبت جمالی نیا زمان وقوع این حادثه را ساعاتی قبل ذکر کرد و اظهار داشت: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی، امداد و نجات و فوریت های پزشکی و شهرداری، آتش سوزی در کانکس های اسکان موقت زلزله زدگان سرپل ذهاب در کم ترین زمان مهار و از سرایت آن به دیگر کانکس ها جلوگیری شد.

وی علت وقوع آتش سوزی در کانکس های اسکان اضطراری زلزله زدگان سرپل ذهاب را اتصال سیم برق ذکر کرد و افزود: در این حادثه، 10 کانکس در آتش سوخت.

وی اضافه کرد که با تلاش نیروهای آتش نشانی و امدادی پس از مهار کامل آتش سوزی، کانکس های سوخته جمع آوری شد و وسایل و تجهیزات جایگزین به زلزله زدگان برای اسکان موقت آن ها تحویل داده شد.

از زمان وقوع زلزله هفت و سه دهم ریشتری 21 آبان و با اسکان اضطراری زلزله زدگان در چادرهای اهدایی جمعیت هلال احمر و کانکس های اسکان موقت، این چندمین بار است که به دلایل مختلف از جمله بی توجهی به نکات ایمنی و اتصال سیم برق، این چادرها و کانکس ها دچار حریق می شود.

زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.

این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۱۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان