//
کدخبر: ۸۲۷۲۱ //

پلیس هند با شکایت دختر دانشجوی ایرانی به دانشکده پرستاری حمله کرد

پلیس مهاجرت هند پس از شکایت یک دانشجوی ایرانی مبنی بر ایجاد اسناد جعلی و صدور کارنامه جعلی به دانشکده پرستاری 'بتل' در شهر بنگلور حمله کرد.

پلیس هند با شکایت دختر دانشجوی ایرانی به دانشکده پرستاری حمله کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از انتشار چندین گزارش و شکایت از سوی این دانشجوی ایرانی و درخواست سفارت ایران، پلیس مهاجرتی هند به این دانشکده حمله و چندین مدرک و هارد دیسک را کشف و ضبط کرد.

 

یک دانشجوی دختر ایرانی با شکایت به معاون آموزش پزشکی ایالت کارناتاکا واقع در جنوب هند اعلام کرده بود که دانشکده پرستاری 'بتل' مدارک وی را جعل کرده و از او کلاهبرداری نموده است.

 

یک مقام هندی گفت: زمانی که این دانشجوی ایرانی برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان خود به دانشگاه مرکزی مراجعه کرد از مساله باخبر شدیم. دانشگاه به این دانشجوی ایرانی اعلام کرده است که وی نمی تواند در جلسه امتحان شرکت کند،زیرا با پذیرش وی مخالفت شده است. این دانشجو از طریق سفارت ایران شکایت خود را مطرح کرده است.

 

پس از شکایت این دانشجو، دانشگاه مرکزی یک کمیته تشکیل داده است. کمیته تشکیل شده به دانشکده پرستاری 'بتل' رفته و چند مدرک را ضبط کرده است. مقامات این دانشکده و همچنین دانشگاه مرکزی علیه کمیته مرکزی به اتهام دزدی و جعل مدارک شکایت کرده اند.

 

محمدرضا خلیلی رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در هند و شبه قاره، هم اکنون حدود 4 هزار دانشجو در شهر های پونا، بنگلور، میسور، دهلی نو، علیگر، چندیگر، حیدر اباد، چنای و ایالت کرلا در رشته های مختلف از جمله پزشکی، دندان پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و مهندسی مشغول به تحصیل هستند. بیشترین جمعیت دانشجویان ایرانی در شهر بنگلور است.حدود 2هزار دانشجوی ایرانی دربنگلور و 700نفر در پونا و 300تا400نفر در میسور تحصیل می کنند

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۲۷۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان