//
کدخبر: ۸۰۱۸۴ //

سرنوشت تلخ دختری به نام «سمیه » ایران را تکان داد

سمیه دختری در گچساران است که سرنوشت تلخش همه ایرانیان را ماتم زده کرد و دل ها را تکان داد.

سرنوشت تلخ دختری به نام «سمیه » ایران را تکان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

روز گذشته خبری تحت عنوان « کودک رها شده در گچساران» در پایگاه های خبری منتشر شد.

بعد از انتشار این خبر با اقدامی قابل تحسین از طرف هم استانی ها و همشهریان گچسارانی پدر این کودک شناسایی شد و وی خود را به اداره بهزیستی گچساران معرفی کرد.

 

اما داستان کودک رها شده در اداره بهزیستی گچساران چه بوده است؟

پدر کودک رها شده که جوانی ۲۷ ساله می باشد در اداره بهزیستی گچساران  گفت: چهار سال پیش با دختری که او را بسیار دوست و عاشقش بودم ازدواج کردم و ما حصل زندگی ام یک دختر ۲ ساله ام به نام سمیه می باشد.

 

این جوان عنوان کرد: اهل یکی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد می باشم که چندماهی است که به گچساران مهاجرت کرده ام.

 

وی افزود: متاسفانه بعلت اختلافات جزیی و کوچک که در همه زندگی ها پیش می آید اما این موارد باعث اختلاف شدید من و همسرم شد.

 

وی در ادامه گفت: همسرم چند روز پیش به حالت قهر منزل را ترک و من و فرزند خردسالم را تنها گذاشت که بعد از این اتفاق فشار روحی و روانی بسیاری را متحمل شدم و در نهایت هرچند اعتقاد دارم که امن ترین جا برای کودکم آغوش مادرش می باشد، مجبور شدم، طفل معصوم را تحویل اداره بهزیستی گچساران داده و بلافاصله این اداره را ترک کنم.

 

وی گفت: از بزرگان و معتمدین منطقه و اداره بهزیستی شهرستان گچساران عاجزانه استدعا دارم به شروع دوباره زندگی من و همسرم کمک کنند تا خدای ناکرده این موضوع عواقب بدتری در پی نداشته باشد.

 

گفتنی است: مهران کشاورز رئیس اداره بهزیستی گچساران و دشتی مقدم معاون اداره و کارشناسان و مدد کاران اجتماعی بهزیستی گچساران به جد پیگیر رفع مشکل پدر و مادر این کودک رها شده می باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۱۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان