//
کدخبر: ۸۰۱۷ //
فرمانده انتظامی شهرستان

کشف ۱۰۰ مورد سرقت و دستگیری ۳۶ سارق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح پیشگیری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان طی 72 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح، 100 مورد سرقت کشف شده است.

کشف 100 مورد سرقت و دستگیری 36 سارق در کرمانشاه

 به گزارش فرتاک نیـوز، سرهنگ" رضا شیرزادی" در تشریح این خبر بیان داشت: یکی از مهم ‌ترین اهداف اجرای طرح پیشگیری از سرقت، بالا بردن سطح احساس امنیت و آرامش در سطح شهرستان و جلب رضایت عمومی شهروندان است که انتظامی این شهرستان با اجرای مقتدرانه طرح سه روزه مقابله با سرقت توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: با اتخاذ تدابیر لازم از جمله افزایش گشت های ویژه موتوری و خودرویی، به کارگیری اکیپ های کارآزموده از یگان امداد و فوریتهای پلیسی 110، پلیس های تخصصی و استفاده از کارکنان ستاد انتظامی به عنوان گشت شبانه در محلات جرم خیز با تمام توان طرح تشدید پیشگیری از سرقت را طی 72 ساعت گذشته به اجرا در آمد.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، پلیس شهرستان موفق به دستگیری 36 نفر سارق و کشف 100 مورد سرقت، شامل 64 مورد سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، 14 مورد اماکن خصوصی و منزل، دو مورد جیب بری، 15 مورد سرقت خودرو و پنج مورد سایر سرقت ها شده است.

 

سرهنگ شیرزادی در پایان با اشاره به رضایت مندی شهروندان از اجرای این طرح‌ها، از همکاری صمیمانه مردم با پلیس تشکر کرد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان