//
کدخبر: ۷۹۷۸۵ //
سرپرست شهرداری پردیس خبر داد

انفجار در پردیس/ ۵۰۰ کپسول گاز ترکید

سرپرست شهرداری پردیس از آتش‌سوزی و انفجار انبار کپسول‌های گاز مایع در محل ورودی خرمدشت خبر داد.

انفجار در پردیس/ 500 کپسول گاز ترکید
به گزارش فرتاک نیوز،

کوروش گلریز در حاشیه آتش‌سوزی انبار نگهداری کپسول‌های گاز مایع در گفت‌وگویی در خصوص این حادثه اظهار کرد: ساعت 16 امروز آتش‌سوزی در محل نگهداری و شارژ کپسول‌های گاز مایع در محل ورودی خرمدشت به واحدهای آتش‌نشانی 125 اطلاع داده شد و بلافاصله سه اکیپ از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری پردیس به محل اعزام شدند.

 

وی گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس از ایستگاه‌های اصلی و فرعی شهر پردیس و ایستگاه آتش‌نشانی خرمدشت بلافاصله اقدام به اطفای حریق کردند.

 

گلریز افزود: با توجه به‌شدت حادثه، انفجارهای متعدد و خطرناک بودن محل در ابتدا نزدیک شدن به این محل که در کنار جاده قدیم بود امکان‌پذیر نبود اما بااحتیاط و نصب‌های ثابت، مهار آتش آغاز شد.

 

سرپرست شهرداری پردیس ادامه داد: تعداد 500 کپسول گاز مایع بدون در نظر گرفتن نکات ایمنی بر روی هم انبار شده بودند و با نشت گاز از یکی از کپسول‌ها آتش به دیگر کپسول‌ها نیز سرایت و باعث انفجارهای پی‌درپی شد.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه محل نگهداری این کپسول‌ها در کنار جاده اصلی قرار داشت دو لاین جاده قدیم به سمت بومهن و به سمت تهران به‌طور موقت مسدود شد.

 

گلریز تصریح کرد: این انسداد به مدت 15 دقیقه انجام شد تا مشکلی برای خودروهای عبوری و دیگر هم‌وطنانمان به وجود نیاید.

 

سرپرست شهرداری پردیس اظهار کرد: اطفای حریق این محل یک ساعت ادامه داشت و پس از مهار آتش این کپسول‌ها در مجاورت محل با خاک پوشانده شد.

 

وی گفت: خوشبختانه این حادثه مجروح و مصدومی نداشت و علت و دلایل این حادثه توسط کارشناسان بررسی و اعلام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: صراط نيوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان