//
کدخبر: ۷۹۲۰۴ //

این دو جوان می خواستند با ریزگردهای آبادان پولدار شوند!

2 سارق حرفه ای فکر می کردند که گرد و غبارهای استان خوزستان باعث از کار افتادن دوربین ها شده و به راحتی دست به سرقت لوازم داخل خودرو در آبادان می زدند.

این دو جوان می خواستند با ریزگردهای آبادان پولدار شوند!
به گزارش فرتاک نیوز،

 چندی قبل با افزایش پرونده های سرقت Stealing داخل خودرو از جلوی اداره ها و دانشگاه آزاد آبادان تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس Police آگاهی آبادان برای دستگیری عاملان این دزدی theft ها وارد عمل شدند.

 

کارآگاهان با حضور در محل های سرقت و بررسی های دوربین مداربسته موفق شدند تصویر دو سارق سابقه دار را که اقدام به دزدی لوازم داخل خودرو می کردند شناسایی کنند.

 

همین کافی بود تا ماموران با اقدامات فنی مخفیگاه دزدان را منطقه فیه آبادان ردزنی کنند و روز گشته در عملیاتی غافلگیرانه 2 سارق جوان که در حال استراحت بودند دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه دزدان وسایل سرقتی زیادی به دست آمد.

 

علی 20 ساله یکی از متهمان در اعترافاتش به ماموران گفت: برای سرقت با پیچ گوشتی اقدام به تخریب در خودروها می کردیم و در چشم بهم زدنی لوازم داخل خودرو را به سرقت می بردیم.

 

دزد جوان ادامه داد: فکر می کردیم به خاطر گرد و غباری که در شهر صورت می گیرد کیفیت دوربین ها پایین آمده باشد و دوربین های جلوی اداره ها و دانشگاه آزاد سالهاست که نصب شده و احتمال می دادیم که از کار افتاده باشند، به همین خاطر به راحتی جلوی دوربین ها دست به سرقت می زدیم.

 

بنا به این گزارش، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان