//
کدخبر: ۷۹۰۵۹ //

اتفاق عجیب برای تازه داماد کرجی در لحظه اعدام

لحظه اعدام تازه داماد کرجی که بخاطر اختلافات خانوادگی برادر همسرش را به قتل رسانده بود اتفاق عجیبی رخ داد.

 اتفاق عجیب برای تازه داماد کرجی در لحظه اعدام
به گزارش فرتاک نیوز،

 تازه دامادی که به خاطر اختلافات خانوادگی برادر همسرش را به قتل رسانده بود، پای چوبه دار با رضایت اولیای دم بخشیده شد.

 

جرقه این اختلافات سه سال قبل و پس از قهر تازه عروس از خانه شوهرش آغاز شد. مرد جوان به خانه پدرزنش رفته بود تا همسرش را به خانه بازگرداند اما برادر همسرش مانع این کار شد.

 

دو مرد جوان با هم دست به یقه شده بودند و درگیری بالا گرفته بود که تازه داماد برادر زنش را کشت. پس از این جنایت مرد 30ساله بازداشت شد و پرونده پس از تکمیل تحقیقات به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی هدایت رنجبر مورد رسیدگی قرار گرفت و قضات با توجه به درخواست خانواده مقتول، متهم را به قصاص نفس محکوم کردند.

 

این حکم از سوی قضات دیوانعالی مهر تأیید خورد و با وجود تلاش مددکاران زندان برای جلب رضایت خانواده مقتول، تازه داماد برای اجرای حکم به ندامتگاه کرج منتقل شد.

 

میثم (داماد) که خودش را برای مرگ آماده کرده بود هنگامی که طناب دار را بر گردنش انداختند در آخرین لحظات با ابراز پشیمانی از خانواده همسرش خواست از حق قصاص خود گذشت کنند.

 

در این لحظه اولیای دم، طناب را از گردن مرد جوان بیرون آورده و اعلام کردند دامادشان را به شرط پرداخت دیه می بخشند. این جوان که با بخشش خانواده همسرش فرصت دوباره ای برای زندگی پیدا کرده است بزودی برای محاکمه از جنبه عمومی جرم در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۰۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان